Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

Παπανδρέου : Από την Αρχή όχι από το Μηδέν


Από τα μεγάφωνα ακούγονταν το γνωστό τραγούδι "τα καράβια μου καίω" όταν έκανε την είσοδό του στην αίθουσα ο Γιώργος Παπανδρέου μέσα σε ένα ενθουσιώδες ακροατήριο.
Ο Παπανδρέου αποφάσισε σε μια πολύ κρίσιμη περίοδο να "κάψει τα καράβια" που τον έδεναν με το ΠΑΣΟΚ και να φτιάξει το δικό του φορέα βασισμένο πάνω στις ιδέες και τις αρχές που επί σαράντα και πλέον χρόνια υπηρετεί.
Ο Παπανδρέου απάντησε τόσο πολιτικά όσο και προσωπικά στους επικριτές του:
"Αλλά αφού εγκαλούμαι προσωπικά, ας απαντήσω και με ένα πιο προσωπικό τόνο.
Αν σκεφτόμουν το προσωπικό μου όφελος, θα βολευόμουν σε αυτά που μου πρότειναν.
Τη σιγουριά της επανεκλογής, τη σίγουρη βουλευτική έδρα.Με αντάλλαγμα, τι; Τη σιωπή μου σε μια επίπλαστη ενότητα, που βυθίζει μία ολόκληρη παράταξη στην ανυποληψία και που οι περισσότεροι καταγγέλλουν στις μεταξύ τους συζητήσεις, αλλά "καταπίνουν" δημοσίως.
Αυτό θα έκανα, αν είχα προσωπική ατζέντα, θα σιωπούσα - θα βολευόμουν.
Επέλεξα, για άλλη μία φορά, το δύσκολο δρόμο.
Επέλεξα, να βάλω και πάλι το κεφάλι μου στο ντορβά και να αναλάβω πρωτοβουλία δημιουργικής ρήξης με το κομματικό κατεστημένο.
Αυτός είμαι.
Αυτός ήμουν.
Αυτός θα είμαι πάντα".
Και βέβαια, δεν παρέλειψε να σημειώσει προς τους υπερασπιστές της μνήμης του Ανδρέα Παπανδρέου:
Κάποιοι, ελλείψει επιχειρημάτων, επικαλούνται τον Αντρέα, εναντίον μου, εναντίον μας.
"Δεν ξέρω πώς είναι τόσο σίγουροι τι θα έλεγε ο Αντρέας σήμερα.
Ξέρω όμως τι έκανε ο Αντρέας Παπανδρέου το 1974 όταν αποφάσισε να μη συμβιβαστεί με το κομματικό κατεστημένο"

Ο Γιώργος Παπανδρέου πιο ώριμος από ποτέ, ήρεμος κι απελευθερωμένος από βαρίδια του παρελθόντος είδε μπροστά του την γενιά του 114, του ΠΑΚ, του ΠΑΣΟΚ αλλά και μια ετοιμοπόλεμη νεολαία που δονούσε την αίθουσα με συνθήματα "Εμείς για σένα κι εσύ για μας για αξίες πολεμάμε για αξίες πολεμάς"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα