Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

Αθανασία Χρισταρά: Στα γυρίσματα της ιστορία κάποιοι κάνουν ένα βήμα

H συμμετοχή μου στα κοινά κοντά στον δήμαρχο Κορίνθου Αλέξανδρο Πνευματικό έχει καλύψει κατά πολύ τις φιλοδοξίες μου.
Tον περασμένο Μαϊο όταν μου ζητήθηκε να βοηθήσω με τις ελάχιστες δυνάμεις μου τον δήμαρχο το έπραξα χωρίς να υπολογίσω κανένα προσωπικό ή επαγγελματικό κόστος.
Το έκανα γιατί εκτιμούσα το έργο του και τον ίδιο προσωπικά.
Το εύκολο θα ήταν να έκανα ότι και οι πολλοί.
Να έμενα θεατής και κριτής των πάντων μεταφέροντας την ευθύνη στους «άλλους» που κάθε φορά καλούνται να οδηγήσουν τα πράγματα μπροστά.
Όλοι ζητούν από νέους ανθρώπους και επιστήμονες να «βγούν»  μπροστά για να εξυγιανθεί το πολιτικό σύστημα.
Όταν όμως κάποιοι το τολμούν είτε γιατί τους αρέσει είτε γιατί προκύπτει τότε δέχονται ασύμμετρο πόλεμο από τους ίδιους που ζητούν την ανανέωση.

Σε αναγκάζουν να κρυφτείς στην ασφάλεια του γραφείου και του σπιτιού σου για να αποφύγεις τις προσωπικές επιθέσεις που δεν έχουν όριο.
Με διάθεση και μόνο συμμετοχής αποδέχθηκα την πρόταση του Γιώργου Παπανδρέου να συμμετέχω στο νέο πολιτικό εγχείρημα.
Το φρόνιμο θα ήταν να γίνω εύκολος κριτής του θολού πολιτικού σκηνικού και να μην διαταράξω καμία ισορροπία.
Στα γυρίσματα της ιστορίας, κάποιοι άνθρωποι αποφασίζουν να κάνουν ένα βήμα και εν τέλει ο κόσμος τους κρίνει.
Είμαι ιατρός και ιατρός θα παραμείνω σε όλη μου την ζωή.
Η συμμετοχή μου στα κοινά έχει μόνο το στοιχείο της χρησιμότητας.
Προσπαθώ όσο μπορώ και όσο μου επιτρέπουν οι επαγγελματικές και οικογενειακές μου υποχρεώσεις να είμαι χρήσιμη.
Πιστεύω ακράδαντα ότι αυτό που έχει ανάγκη σήμερα η κοινωνία περισσότερο από οτιδήποτε άλλο είναι ο σεβασμός και η αλληλεγγύη στους πολίτες.
Τον σεβασμό τον δείχνει ο καθένας μας στην δουλειά του και στην καθημερινότητα του. Το ίδιο και την αλληλεγγύη.
Εύχομαι από αυτές τις εκλογές να προκύψει η καλύτερη για την χώρα και την Κόρινθο επιλογή χωρίς εντάσεις φανατισμούς και πολώσεις.
Καλή επιτυχία σε όσους θα διεκδικήσουν την ψήφο των Κορινθίων πολιτών.  
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΧΡΙΣΤΑΡΑ
Υπ. Βουλευτής Κορινθίας
Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα