Ενισχύεται η Ψυχιατρική Κλινική του Νοσοκομείου Καλαμάτας με δύο ακόμα ψυχιάτρους που διορίζονται το επόμενο διάστημα. Όπως αναφέρει και ο διοικητής του Νοσοκομείου Καλαμάτας, Γιώργος Μπέζος: “Εκτός από την πρόσληψη ιατροδικαστή που ανέλαβε υπηρεσία την προηγούμενη εβδομάδα, δύο ακόμη διορισμοί ψυχιάτρων αναρτώνται τη Δευτέρα για την ενίσχυση της Ψυχιατρικής Κλινικής”.
Παμπελοποννησιακή συγκέντρωση συνταξιούχων στην Καλαμάτα την Τετάρτη
-
Και φέτος συνταξιούχοι από όλους τους Νομούς της Περιφέρειας Πελοποννήσου
(Μεσσηνία, Αρκαδία, Λακωνία, Αργολίδα, Κορινθία) θα συγκεντρωθούν στην
Καλαμάτα, ...
Πριν από 11 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα