Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2019

Γράμμα ενός γιατρού του Γενικού Νοσοκομείου Μεσολογγίου προς τον Αϊ Βασίλη

Άγιε μου Βασίλη, φέτος ήμουν καλό παιδί. Έκανα όλες μου τις εφημερίες και με χιόνι και βροχή και με καύσωνα. Δεν γκρίνιαξα που έλειπε το ένα και το άλλο. Δεν φώναξα για το εργαστήριο, τον αξονικό.
Γι’ αυτό θέλω και συ να με καταλάβεις και να ικανοποιήσεις τις επιθυμίες μου. Σε παρακαλώ πολύ Άγιε μου Βασίλη. Θέλω φέτος να μου φέρεις ένα εργαστήριο, ένα κανονικό εργαστήριο, που να δουλεύει κάθε μέρα και όχι να ‘’χαλάει’’ τρεις μέρες την εβδομάδα.
Θέλω να μου φέρεις και έναν αξονικό για να μη στέλνω συνέχεια σε άλλα νοσοκομεία , αλλά μαζί με τον αξονικό να ΄χει και γιατρούς ακτινολόγους για να τον λειτουργούνε.
Και θέλω Άγιε Βασίλη μου να φέρεις και γιατρούς, για αυτούς που φύγανε για να λειτουργεί κανονικά το Νοσοκομείο. Ζητάω πολλά Άγιε Βασίλη; Ήμουν καλό παιδί όμως, μην μου χαλάσεις σε παρακαλώ το χατίρι. Ένας (όποιος) γιατρός του ΓΝΜ .
Λίγο πιο σοβαρά τώρα. Οι ελλείψεις στο ΓΝΜ αντί να διορθώνονται, μεγαλώνουν. Η υπομονή μας σαν γιατροί που προσπαθούν να λειτουργήσουν σ’ αυτό το περιβάλλον έχει

πλέον εξαντληθεί.
Μαζί και οι ασθενείς και συνοδοί που υπομένουν άδικα ταλαιπωρία αναμονής εξετάσεων και μεταφοράς σε άλλα νοσοκομεία για πράγματα που θα μπορούσαν να γίνουν σ ‘ αυτό το Νοσοκομείο.
Είναι άμεση ανάγκη η εξασφάλιση της καθημερινής λειτουργίας του εργαστηρίου, η εγκατάσταση και στελέχωση του αξονικού τομογράφου, η κάλυψη των κενών θέσεων σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, ξεκινώντας από τις πρόσφατα κενωθείσες λόγω συνταξιοδότησης.
Αυτά είναι υποχρεώσεις της Διοίκησης του ΓΝ Αιτωλοακαρνανίας , της 6ης ΥΠΕ, του Υπουργείου Υγείας. Και όχι δώρα του Άγιου Βασίλη. Πρέπει άμεσα να καλυφθούν τα κενά αυτά στην λειτουργία με συγκεκριμένες αποφάσεις και όχι να περιμένουμε το θαύμα των –επόμενων- Χριστουγέννων.   nafpaktianews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα