Τρίτη 16 Αυγούστου 2022

«Κραυγή» για βοήθεια από μητέρα: Καταγγέλλει κακοποίηση της κόρης της - «Θα σε σκοτώσω και θα φύγω από τη χώρα»

Ακόμη μία σοκαριστική καταγγελία για ενδοοικογενειακή βία, ήρθε στο «φως» από μητέρα. Όπως ισχυρίζεται, η κόρη της δέχεται απειλητικά μηνύματα και κλήσεις από πρώην σύντροφό της και φοβάται για τη ζωή της.
Σύμφωνα με τη μητέρα του φερόμενου ως θύματος, «Της λέει σε απειλητικά μηνύματα και στο τηλέφωνο πως "αν δεν σε έχω εγώ, δεν θα σε έχει κανένας» και ότι "θα σε σκοτώσω και θα φύγω από τη χώρα"».
«Την έβλεπα με μώλωπες που πολλές φορές δεν μου έλεγε ότι είναι από εκείνον», προσθέτει η ίδια, μιλώντας στο Star.
Η μητέρα της γυναίκας καταγγέλλει επίσης πως ο άνδρας «την κακοποιεί (σ.σ. την κόρη της), την απειλεί με μαχαίρια, ξυλοδαρμούς, μπαίνει στο σπίτι της παραβιάζοντας τα παντζούρια».
Όπως λέει «έχουμε αλλάξει τρία σπίτια για να μην τη βρει».
«Είδε το σπίτι της τυλιγμένο στις φλόγες»
Την περασμένη Κυριακή, η κόρη της είδε το σπίτι της τυλιγμένο στις φλόγες και το φερόμενο ως θύμα πιστεύει πως το έκανε ο πρώην σύντροφός της.
«Μας είπε ο αξιωματικός της Πυροσβεστικής ήταν "χέρι ανθρώπινο" και μας ρώτησε αν έχει άλλος κλειδιά» δηλώνει η μητέρα της και συμπληρώνει ότι «έριξε βενζίνη στο κρεβάτι της και καήκανε τα πάντα».
«Κάποιος που μπορεί να μας βοηθήσει. Εγώ αυτό ζητάω, πλέον να ηρεμήσει η οικογένειά μου και το παιδί μου. Να μην το βρω αύριο/μεθαύριο σφαγμένο» τονίζει στο τέλος η γυναίκα, εμφανώς απελπισμένη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα