Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Την αδικία φοβάμαι, όχι ότι θα μου κόψουν τις πέντε δραχμές. Θα ζήσω με τις άλλες πέντε...

ΡΕΝΑ ΔΙΑΚΙΔΗ - ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΤΗς ΡΟΔΟΥ
Με άλλα λόγια, δεν έχω αντίρρηση να πληρώσω για να σωθεί η χώρα μου από τη χρεοκοπία. Δεν θέλω όμως να είμαι εγώ για μια ακόμη φορά το κορόιδο, δεν θέλω να πληρώσω μόνο εγώ, ενώ αυτοί που τα έφαγαν να μείνουν για μια ακόμη φορά στο απυρόβλητο.

Δεν είναι ο μόνος. Η μεγάλη πλειοψηφία του ελληνικού λαού σκέφτεται με τον ίδιο τρόπο. Έχει φιλότιμο ο απλός μέσος Έλληνας και φοβάται ότι αυτό το φιλότιμο εκμεταλλεύεται η εκάστοτε κυβέρνηση, ενώ αυτοί που έγδαραν όλα αυτά τα χρόνια, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, τα κρατικά ταμεία, αυτοί που το φιλότιμο δεν υπάρχει ούτε στη γλώσσα τους ούτε στη στάση ζωής τους, θα είναι πάλι οι έξυπνοι και οι ευνοημένοι.

Ο πρωθυπουργός της χώρας θα πρέπει να γνωρίζει – και ελπίζουμε να το έχει αντιληφθεί - ότι οι Έλληνες θα του συγχωρήσουν ότι άλλα έλεγε προεκλογικά και άλλα αναγκάστηκε εκ των υστέρων να κάνει. Δεν θα τον συγχωρήσουν όμως αν ξεχάσει τη βασική προεκλογική και μετεκλογική του δέσμευση. Την κοινωνική δικαιοσύνη. Δυστυχώς μέχρι σήμερα, η κοινωνική δικαιοσύνη δεν είναι ορατή στις αποφάσεις τις κυβέρνησης. Και η ανοχή των πολιτών μέρα με τη μέρα εξαντλείται. Μαζί και η εμπιστοσύνη του….
πηγή: Δημοκρατική Ρόδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα