Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Καταγγελία της ΟΛΜΕ για τις αποζημιώσεις των εκπαιδευτικών

Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ με ανακοίνωση της καταγγέλλει την απαράδεκτη τακτική του Υπουργείου Παιδείας στο ζήτημα της αποζημίωσης των εκπαιδευτικών, που μετέχουν στις επιτροπές των Πανελλαδικών Εξετάσεων, στις επιτηρήσεις και τις βαθμολογήσεις των γραπτών. Ενώ οι Πανελλαδικές Εξετάσεις έχουν ξεκινήσει από τις 04-05-2010, με την εξέταση των αποφοίτων του Β Κύκλου των παλαιών ΤΕΕ, το Υπουργείο Παιδείας δεν προχώρησε στις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να εξασφαλιστεί το απαιτούμενο ποσό, για την αποζημίωση των συναδέλφων που εμπλέκονται στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Συγκεκριμένα, δεν έχει υπογραφεί η κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) των Υπουργών Οικονομικών και Παιδείας, η οποία καθορίζει το συνολικό ποσό, που θα διατεθεί για την αποζημίωση των εκπαιδευτικών και συνακόλουθα δεν έχουν εκδοθεί τα σχετικά ΧΕΠ (Χρηματικά Εντάλματα Προπληρωμής). Υπενθυμίζουμε ότι το περσινό έτος τα ΧΕΠ είχαν εκδοθεί την 19 Μαΐου 2009.
Η ΟΛΜΕ απαιτεί την άμεση πληρωμή των συναδέλφων που απασχολούνται με οποιαδήποτε ιδιότητα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, με τη διαδικασία που ακολουθήθηκε τα προηγούμενα χρόνια.
Η ΟΛΜΕ υπενθυμίζει στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ότι πολλοί συνάδελφοι για λόγους διαφάνειας των εξετάσεων έχουν μετακινηθεί σε άλλα νησιά από αυτά που υπηρετούν, ή μετακινούνται καθημερινά σε απομακρυσμένα σχολεία της ηπειρωτικής χώρας.
Επειδή μέχρι σήμερα η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας δεν έχει προβεί σε καμία ενέργεια για την αποζημίωση των συναδέλφων, το Δ.Σ της ΟΛΜΕ αποφάσισε να προτείνει την αποχή των βαθμολογητών από τα καθήκοντά τους την Παρασκευή 28 Μαΐου 2010 (μετά τη λήξη της εξέτασης των φυσικώς αδυνάτων μαθητών).
Για το θέμα αυτό το ΔΣ της ΟΛΜΕ θα πραγματοποιήσει παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας την Τετάρτη 26/5/10.
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ επιφυλάσσεται για την οργάνωση ανάλογων δράσεων και την επόμενη εβδομάδα, αν δεν υπογραφεί η σχετική κοινή Υπουργική Απόφαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα