Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2016

«Έσπασε» το αμάξι του στις λακκούβες και καταγγέλλει το Δήμο Τριφυλίας…

Τη Δημοτική Αρχή Τριφυλίας καταγγέλλει επωνύμως πολίτης, επειδή «έσπασε» το αυτοκίνητό του στην Κυπαρισσία, πηγαίνοντας στην παραλία του “Sunny Paradise”, καθώς ο δρόμος ήταν γεμάτος μεγάλες και επικίνδυνες λακκούβες. Κι αυτό, παρά το γεγονός ότι τόσο ο ίδιος όσο και άλλοι πολίτες, κάτοικοι και επισκέπτες, το έχουν επισημάνει από τις αρχές του καλοκαιριού στους αρμόδιους του Δήμου.
Η καταγγελία στην οποία προέβη μιλώντας σε δημοσιογράφους ο κ. Ντάσκας, έχει ως εξής: «Λέγομαι Ντάσκας Χρήστος και κάνω την καταγγελία αυτή επωνύμως. Είμαι δύο μήνες στην Κυπαρισσία. Θέλω να πάω να κάνω τα μπάνια μου και κατά τη διάρκεια των δύο μηνών, Ιούλιο και Αύγουστο, προσπαθούσα να πηγαίνω σ’ ένα μέρος το οποίο αγαπώ και μ’ αρέσει. Αυτό λέγεται “Sunny Paradise”. Στο δρόμο αυτό έχει πολλές λακκούβες, επικίνδυνες. Απ’ την αρχή του καλοκαιριού πήγα σε διάφορους ιθύνοντες του Δήμου και μου είπαν ότι “από στιγμή σε στιγμή θα φτιάξουμε το δρόμο”. Ποτέ δεν έγινε μέχρι 1η Σεπτεμβρίου που είναι σήμερα και μιλάμε. Προ ημερών πήγαινα στη θάλασσα. Είχα συνεπιβάτιδα την κα Μαρία Στρίγκα. Στο δρόμο που πήγαινα, όσο και να προσπαθούσα να προφυλαχτώ από τις λακκούβες, το αυτοκίνητό μου βρήκε τρεις φορές από κάτω, με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να μην έχω όχημα να πηγαίνω στη θάλασσα, αλλά ούτε και να μετακινηθώ από την Κυπαρισσία στο Μεμί που μένω και αντίστροφα.
Λυπάμαι πάρα πολύ για το Δήμο. Θα προβώ, μόλις φτάσω στη μόνιμη κατοικία μου στην Αθήνα, στις δέουσες ενέργειες, για να μπορέσω, αν μπορέσω, να καλύψω τις σοβαρές ζημιές. Το αυτοκίνητό μου, απ’ ό,τι μου είπανε, έχει υποστεί ζημιές άνω των 1.000 ευρώ! 1.000 ευρώ ζημιά, γιατί βρήκε από κάτω στο δρόμο που είναι σε κακά χάλια και επικίνδυνος, με ευθύνες του Δήμου Τριφυλίας. Λυπάμαι πάρα πολύ για το Δήμο. Λυπάμαι πάρα πολύ για τους τοπικούς άρχοντες. Λυπάμαι πάρα πολύ για τη νοοτροπία, ολόκληρο καλοκαίρι να μην μπορούν να βουλώσουν τις λακκούβες.
Θα προβώ στις δέουσες ενέργειες, θα πάρω την απόδειξη βέβαια και θα τη φέρω. Θα καταγγείλω το Δήμο Τριφυλίας για την οδοποιία την οποία έχει, όχι μόνο στις περιοχές προς τη θάλασσα, αλλά και εντός της πόλης. Λυπάμαι πάρα πολύ. Έχω σπίτι στην Κυπαρισσία. Αγαπώ την Κυπαρισσία από το 1964, όμως δεν μπορώ να μην καταγγείλω κάποια πράγματα, τα οποία είναι ευθύνη του Δήμου Τριφυλίας.
Αφήνω όλα μου τα οικονομικά εδώ στην Κυπαρισσία, είτε σε κτήματα, είτε σε αγρότες, είτε σε καταστήματα και υπηρεσίες και λυπάμαι. Διαμένω στο Δήμο Ζωγράφου Αττικής. Έπειτα από αυτό, θα αναγκαστώ να πω στους συνδημότες μου “μην πάτε στην Κυπαρισσία, γιατί θα τσακίσετε τ’ αυτοκίνητά σας ”. Αυτά να τα γράψετε και να τα πείτε στους ιθύνοντες του Δήμου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα