O 71χρονος ζητούσε από εταιρεία κινητής τηλεφωνίας να απολογηθεί επειδή το τηλέφωνό του δεν έπιανε τους ραδιοφωνικούς σταθμούς που ήθελε!
Ο Ακιτόσι Οκαμότο, στην Ιαπωνία, τα τελευταία δύο χρόνια τηλεφώνησε συνολικά περίπου… 24.000 φορές στο τηλεφωνικό κέντρο της KDDI που ασχολείται με την κινητή τηλεφωνία.
Ο λόγος; Ο ηλικιωμένος ζητούσε από αυτή να απολογηθεί επειδή το κινητό του δεν έπιανε τους ραδιοφωνικούς σταθμούς που θα ήθελε!
Είναι χαρακτηριστικό πως τον προηγούμενο μήνα -μόλις σε μία εβδομάδα- είχε πάρει 411 φορές τηλέφωνο για να εκφράσει τα παράπονά του, ενώ κατά μέσο όρο έκανε 32 με 33
τηλεφωνήματα καθημερινά.
Όλο αυτό επιβάρυνε τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρείας, η οποία αναγκάστηκε να καταφύγει στην Αστυνομία για να κάνει καταγγελία.
Έτσι ο 71χρονος συνελήφθη για παρεμπόδιση επιχειρήσεων - το οποίο είναι αδίκημα στην Ιαπωνία.
Η δίκη βρίσκεται σε εξέλιξη... ethnos
Με απίστευτες παγίδες η αυτόματη υποβολή των φορολογικών δηλώσεων!
-
Εκκαθαριστικά σημειώματα πριν από την υποβολή της φορολογικής δήλωσης θα
εκδίδει η ΑΑΔΕ, για όσους φορολογούμενους είναι δυνατή η αυτόματη υποβολή
των δηλώ...
Πριν από 1 ώρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα