Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2021

Επίθεση με βιτριόλι: Λύνει τη σιωπή της η χαρτορίχτρα, «καλύτερα να τη σκότωνε»


Η χαρτορίχτρα της 36χρονης κατηγορούμενης στην υπόθεση με το βιτριόλι αρνείται οποιαδήποτε σχέση με μάγια και μαντζούνια, ενώ σοκάρει με δήλωσή της για την επίθεση που έγινε στην Ιωάννα Παλιοσπύρου.
Μιλώντας αποκλειστικά στο Live news, η 88χρονη σήμερα γυναίκα που «διάβαζε» το μέλλον στα ταρώ και φέρεται να έδινε μαντζούνια για να πραγματοποιηθούν οι επιθυμίες της κατηγορούμενης στην υπόθεση της επίθεσης με το βιτριόλι, τα αρνείται κατηγορηματικά. «Εμένα δεν μου είπε αν της έχουνε κάνει μάγια. Δεν μου είπε τέτοια πράγματα, αν της έχουνε μάγια. Δεν μου είπε τίποτα. Απλώς ένα χαρτί είδε, της είπα και έφυγε. Τώρα παραπάνω για άμμο και για τέτοια δεν έχω υπόψιν μου. Εγώ της είπα το χαρτί και έφυγε, συμβουλές και τέτοια δεν της έδωσα, δεν με ρώτησε και η ίδια. Εμένα ούτε μαντζούνια, ούτε μανδραγόρες, ούτε τίποτα, να της πω εγώ από πού να πάει να τα πάρει», υποστήριξε μεταξύ άλλων η χαρτορίχτρα.
Επίσης όπως ισχυρίζεται, δεν είχε δει ποτέ στα χαρτιά και δεν είχε ακούσει κάτι από την 36χρονη κατηγορούμενη σχετικά με το όνομα του θύματος της επίθεσης με το βιτριόλι, δηλαδή, της Ιωάννας. «Σου μιλάω λόγω τιμής Δεν μου έχει πει, τουλάχιστον δεν θυμάμαι, για να είμαι πιο ειλικρινής, έτσι; Δεν θυμάμαι να μου έχει πει για καμία Ιωάννα, και γιατί να μου πει για καμία Ιωάννα; Γιατί καμία φορά, απ’ ό,τι ξέρω εγώ, το ίδιο το μέντιουμ θα σου πει αν ήταν Ιωάννα ή Γιαννούλα πώς την λέγανε, το κατάλαβες; Δεν θα σου πει εκείνη αν θυμάσαι καμία, δεν ξέρω, εμένα τέτοιο πράγμα δεν θυμάμαι να μου έλεγε, αλλά και να μου έλεγε για Ιωάννα και ονόματα και τέτοια, με συγχωρείς πάρα πολύ, δεν είμαι και Θεός να σου πω για αυτόν που αγαπάς αν έχει φιλενάδα Ιωάννα ή όχι».
Όσο αφορά την επίθεση που δέχθηκε η Ιωάννα, ανέφερε: «Είναι αμαρτία από τον Θεό η κοπέλα εκείνη που δεν σκοτώθηκε μία φορά, αλλά δέκα και κάθε μέρα, αλλά δεν ξέρω τον λόγο και αν το έκανε έτσι που λένε ή αν το έκανε αλλιώς, αυτό θα το κοιτάξει η αστυνομία. Εγώ δεν ξέρω αν το έκανε για εκείνη, αν το έκανε για να τη σκοτώσει, αν το έκανε… Αυτά δεν μπορώ να τα ξέρω. Μάνα είμαι, παιδιά έχω, καταλαβαίνω και σου λέω ότι την Ιωάννα αν την σκότωνε καλύτερα. Κάθε μέρα την δολοφονεί. Εκείνη και την οικογένειά της. Αλίμονο, αλίμονο.»
Σύμφωνα με τα όσα υποστήριξε στο Live news, η 88χρονη χαρτορίχτρα πλέον δεν ρίχνει τα χαρτιά και ούτε λέει τη μοίρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα