Δευτέρα 30 Μαΐου 2022

Τέσσερα πράγματα που πρέπει να κάνεις κάθε πρωί για να είσαι πιο παραγωγικός


Το πώς ξεκινάτε τα πρωινά σας καθορίζει τον ρυθμό και τον τόνο για την υπόλοιπη ημέρα, σύμφωνα με την mindfulness and breathwork coach, Zee Clarke, η οποία τονίζει ότι η πρωινή ρουτίνα είναι απαραίτητη για την καλλιέργεια της αυτοπειθαρχίας.
Η Clarke λέει ότι πριν ξεκινήσει αυτή την καθημερινή πρωινή ρουτίνα, το πρώτο πράγμα που έκανε κάθε πρωί ήταν να αρπάξει το τηλέφωνό της. Η απενεργοποίηση του ξυπνητηριού την οδηγούσε στον έλεγχο των email και των ειδοποιήσεων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης γεγονός που οδηγούσε στην «αναβολή» των ευθυνών της.
Τώρα, αν και είναι αυστηρή στην εφαρμογή της πρωινής ρουτίνας της η Clarke λέει ότι το να κάνει βασικές προσαρμογές στις συνήθειές της την έκανε πιο συνειδητή και παραγωγική όλη την ημέρα.
Εδώ είναι 4 σημαντικά πράγματα που λέει η Clarke ότι κάνει κάθε πρωί:Καθημερινά check-in
Σύμφωνα με τον Clarke, το να αφιερώνετε χρόνο για να αναγνωρίσετε πώς νιώθετε κάθε πρωί, σας βοηθά να διατηρήσετε την αυτογνωσία σας.
«Θα πω στον εαυτό μου, «Καλημέρα, Zee. Πώς είσαι; Πώς αισθάνεσαι σήμερα;» Και αυτό μπορεί να με βοηθήσει να καταλάβω τι μου συμβαίνει. Μπορεί να ξύπνησα κουρασμένη, οπότε ίσως πάρω κάποιες διαφορετικές αποφάσεις για την ημέρα όσον αφορά το τι θα κάνω. Ή αν είμαι χαρούμενη ή συγκλονισμένη ή λυπημένη, απλώς αναγνωρίζοντάς το μπορεί να μου επιτρέψει να το συνειδητοποιήσω, ώστε να μπορέσω να αλλάξω την ημέρα μου για να φροντίσω τον εαυτό μου».
Η Clarke κάνει το καθημερινό check-in στο κεφάλι της, αλλά συμβουλεύει «μη διστάσετε να μιλήσετε δυνατά και σε τρίτο πρόσωπο. Είναι απολύτως φυσιολογικό και μπορεί ακόμη και να σας βοηθήσει να «χτίσετε κίνητρα, να ηρεμήσετε τα νεύρα σας και να αναλύσετε καταστάσεις».
Ορίστε έναν στόχο για την ημέρα
Όλοι έχουμε στόχους ή εργασίες που σκοπεύουμε να κάνουμε, αλλά τα παραμερίζουμε για να τα ολοκληρώσουμε κάποια άλλη μέρα.
Σύμφωνα με τον Clarke, ο καθορισμός ενός στόχου που θα επιτευχθεί μέσα στην ημέρα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εστιάσετε στην πραγματοποίησή του.
Ο στόχος σας μπορεί να είναι επαγγελματικός, όπως να ολοκληρώσετε ένα έργο ή μια παρουσίαση πριν ολοκληρωθεί η ημέρα, αλλά μπορεί να είναι και προσωπικός.
«Ίσως είναι κάτι που δουλεύεις μέσα σου, όπως σήμερα θα προσπαθήσω να είμαι πιο υπομονετικός με τους ανθρώπους ή σήμερα θα προσπαθήσω να κάνω μια πράξη καλοσύνης. Εάν βάλετε ως στόχο να το πραγματοποιήσετε, θα καταβάλετε μεγαλύτερη προσπάθεια να δώσετε προσοχή σε αυτά τα πράγματα».
Πιες νερό πρώτα
Σε πολλούς από εμάς αρέσει να ξυπνάμε με έναν καφέ ή τσάι για μια ώθηση ενέργειας. Ωστόσο, η Clarke λέει ότι το πρώτο που καταναλώνει όταν ξυπνά είναι νερό και προτρέπει και τους άλλους να κάνουν το ίδιο.
Η Clark σημειώνει ότι «το πόσιμο νερό αυξάνει πρώτα το επίπεδο ενέργειάς σου, ενισχύει το μεταβολισμό σου, λιπαίνει τις αρθρώσεις και ελαχιστοποιεί ενοχλήσεις και πόνους. Είναι επίσης καλό για το δέρμα και διώχνει τις τοξίνες από το σύστημά σας».
Αναπνοή και διαλογισμός
Για όλους μας, η αναπνοή είναι σαν δεύτερη φύση. Αλλά πολλοί άνθρωποι δεν γνωρίζουν ότι οι ασκήσεις αναπνοής μπορούν να βοηθήσουν στη ρύθμιση του στρες, στην απελευθέρωση του θυμού και στη μείωση του άγχους.
Η Clarke χρησιμοποιεί τη μέθοδο της αναπνοής τριών μερών για να παραμείνει προσγειωμένη και συντονισμένη με το σώμα της.
«Εισπνέω. Νιώθω τον αέρα να περνάει από το λαιμό μου, να γεμίζει το στήθος μου, να γεμίζει την κοιλιά μου, και μετά καθώς εκπνέω, ο αέρας έρχεται από την κοιλιά μου, από το στήθος και από το λαιμό μου. Και όταν λέω αυτά τα πράγματα, “λαιμός, στήθος, κοιλιά”, με αναγκάζει να αναπνέω αργά».
Η Clarke διαλογίζεται επίσης κάθε πρωί για να «καθαρίσει το κεφάλι της». Ενώ διαλογίζεται, εστιάζει το μυαλό της σε συγκεκριμένα μέρη του σώματος, ξεκινώντας από την κορυφή του κεφαλιού της. Καθώς μετατοπίζει την εστίασή της προς τα κάτω στο υπόλοιπο σώμα της, είναι σε θέση να χαλαρώσει κάθε σημείο του εαυτού της ένα προς ένα.
«Κυριολεκτικά ονομάζω απλώς το μέρος του σώματος στο κεφάλι μου και μετά δίνω προσοχή σε αυτήν την περιοχή. Και μερικές φορές μπορεί να μην ξέρω καν ότι σφίγγω το σαγόνι μου ή είμαι σε ένταση. Έτσι απλά περνάω και λέω στον εαυτό μου να χαλαρώσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα