Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Πανελλαδικές

Το ΚΤΕΛ ξέχασε να πάρει μαθητές
Δεν τα έφτανε το άγχος για τις εξετάσεις, έτρεχαν να βρουν και μεταφορικό μέσο χθες το πρωί τα παιδιά του Λυκείου Αρφαρών, για να καταφέρουν να διαγωνιστούν στις Πανελλαδικές! Το σχολείο τους ανήκει σε εκείνα που φέτος, στο πλαίσιο περικοπών, αποφασίστηκε να μην είναι εξεταστικά κέντρα, οπότε έπρεπε να μεταφερθούν στο κέντρο του Λυκείου Θουρίας.
Σύμφωνα με τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας Γιώργο Σταματόπουλο, υπήρξε μπέρδεμα με το δρομολόγιο του ΚΤΕΛ και το λεωφορείο δεν πέρασε να τα πάρει. Το ίδιο μας είπε και ο δήμαρχος Αρφαρών Ανδρέας Καραγιάννης, ο οποίος, αφού άκουσε παράπονα από γονείς υποψηφίων της περιοχής του, επικοινώνησε με το ΚΤΕΛ. Από εκεί τον ενημέρωσαν ότι όντως δημιουργήθηκε πρόβλημα με το δρομολόγιο και τον διαβεβαίωσαν ότι τη Δευτέρα το πρωί το λεωφορείο θα είναι στην ώρα του, για να πάρει τα παιδιά. Σύμφωνα με πληροφορίες μας, το ίδιο πρόβλημα δημιουργήθηκε και με τους υποψηφίους του Λυκείου Διαβολιτσίου. Τελικά, όπως ανέφερε ο προϊστάμενος της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τα παιδιά, μέσω άλλης συγκοινωνίας ή δικών τους μεταφορικών μέσων, έφτασαν στα εξεταστικά κέντρα, και έδωσαν εξετάσεις.
«ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ» ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ
Ξαφνιάστηκαν με την «Αυτομόρφωση»
«Σε άρθρο που θα δημοσιευθεί στην εφημερίδα του σχολείου σας, να αναφερθείτε στη σημασία της αυτομόρφωσης και να προτείνετε τρόπους πραγμάτωσής της σε όλη τη διάρκεια της ζωής του ανθρώπου».
Πρόκειται για το θέμα της Έκθεσης που κλήθηκαν να αναπτύξουν χθες οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων, στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας Γενικής Παιδείας. Τα περισσότερα από τα παιδιά με τα οποία μιλήσαμε, σε εξεταστικά κέντρα της Καλαμάτας, το χαρακτήρισαν μη αναμενόμενο. Δήλωσαν, μάλιστα, ότι αιφνιδιάστηκαν, καθώς είχαν προετοιμαστεί για πιο επίκαιρα ζητήματα, όπως η Οικονομική Κρίση, ο Τουρισμός και το Περιβάλλον.
Στο εξεταστικό κέντρο του 2ου Λυκείου
Ιφιγένεια Χριστοδουλέα
«Άκαιρο, καμία σχέση με την επικαιρότητα. Εντελώς μη αναμενόμενο. Δεν είχαμε ασχοληθεί ποτέ με κάτι παρόμοιο, δεν το περιμέναμε. Στην Έκθεση δεν πήγα όπως θα ήθελα, στις ασκήσεις όμως πιστεύω ότι έχω γράψει καλά, ήταν εύκολες».
Νικήτας Μπατσικούρας
«Εννοείται μη αναμενόμενο. Εδώ η Ελλάδα καίγεται και βάζουν για την αυτομόρφωση; Ναι μεν είναι κάτι που μας απασχολεί σε όλη τη διάρκεια της ζωής μας, αλλά καθόλου επίκαιρο. Περιμέναμε Οικονομική Κρίση, Εγκληματικότητα, Ανεργία, υπάρχουν πολλά προβλήματα».
Στο εξεταστικό του 3ου Λυκείου
Δημήτρης Παπουτσής
«Μας εξέπληξε λιγάκι, γιατί περιμέναμε να πέσει κάτι για την Οικονομία, λόγω των γεγονότων που έχουν συμβεί τον τελευταίο καιρό. Δεν ήταν, όμως, πολύ δύσκολο θέμα, πιστεύω ότι έχουμε γράψει. Η αυτομόρφωση είναι ένα ζήτημα που μας αφορά όλους, γιατί έχει να κάνει με την εκπαίδευση. Χρειάζεται να αποκτάμε συνεχώς περισσότερες γνώσεις για να βρίσκουμε δουλειά, αλλά και για να ανεβάσουμε ως άνθρωποι το πνευματικό μας επίπεδο. Χρόνος υπάρχει, αν όχι στη Γ΄ Λυκείου, μέχρι τη Β΄ τουλάχιστον, μπορείς να βρεις καιρό και για αθλητισμό και για τέχνες, αλλά και για διάβασμα βιβλίων».
Γλυκερία Ζιάμου
«Εύκολο, αν και περίεργο και μη αναμενόμενο. Ευελπιστώ ότι έχω πάει καλά. Σίγουρα μας απασχολεί το θέμα της αυτομόρφωσης και πιστεύω ότι θα πρέπει να γίνεται πράξη. Χρόνος υπάρχει, ίσως όχι όσο παλιά, αλλά αν οργανωθείς…».
Διονυσία Ψώνη
«Απροσδόκητο θέμα. Βατό, αλλά εγώ περίμενα το Φυσικό Περιβάλλον. Ήταν και επικίνδυνο, έπρεπε να προσέξεις».
Αλίκη Σκαρέα
«Πολύ καλό θέμα. Βέβαια, Έκθεση είναι, ό,τι θέμα και να έπεφτε, θα μπορούσαμε να το αναπτύξουμε. Έπρεπε, ωστόσο, να το δεις προσεκτικά, γιατί είχες και το άγχος της στιγμής».
Εβελίνα Αντωνοπούλου
«Όσο εύκολο μπορεί να φαίνεται, τόσο δύσκολο ήταν».
Στο εξεταστικό του 1ου Λυκείου
Δημήτρης Σπαράγγης
«Όχι αναμενόμενο. Ξαφνιαστήκαμε στην αρχή, αλλά μετά συνήλθαμε. Όταν ανακοινώθηκε, αγχωθήκαμε όλοι. Με όλα αυτά που γίνονται γύρω μας, περιμέναμε να πέσει κάτι πιο σχετικό».
Γιάννης Τσάκαλος
«Εύκολο ήταν, εντάξει. Εγώ προσωπικά βοηθήθηκα από το ίδιο το κείμενο που μας έδωσαν. Μπορούσες να γράψεις, απλώς ήθελε να σκεφτείς λίγο. Θα δούμε».
Διαμάντω Σκιαδά
«Οι ασκήσεις ήταν κατανοητές και η Έκθεση για την αυτομόρφωση μέσα στα πιθανά θέματα, είχε σχέση με την εκπαίδευση και ήταν ένα καλό θέμα».
Δημήτρης Φειδάς
«Εγώ πήγα κατευθείαν στις ασκήσεις, είδα ότι τις ήξερα και δεν αγχώθηκα πολύ. Μετά, στο θέμα της Έκθεσης προσπάθησα να γράψω ό,τι ήξερα. Πιστεύω να έχει βγει ένα καλό αποτέλεσμα. Γενικά, στην τάξη ήμασταν ψύχραιμοι. Αυτό που περιμένουμε τώρα, είναι να τελειώσουν οι εξετάσεις και να πάμε Μύκονο».
Δημήτρης Κατσίποδας
«Εμείς στην αίθουσα, ακούγοντας το θέμα, κατεβάσαμε ρολά. Κάποια κορίτσια έβαλαν τα κλάματα, αγχώθηκαν, τις έπιασε πανικός. Ύστερα από λίγη ώρα ηρεμήσαμε και γράψαμε ό,τι μπορούσαμε».
Δημήτρης Παπαδημητρίου
«Δεν το περιμέναμε. Πιστεύαμε ότι θα έπεφτε κάτι σχετικό με αυτά που γίνονται γύρω μας - Περιβάλλον ή Οικονομία - και αγχωθήκαμε. Μετά όμως, το είδαμε πιο ψύχραιμα το θέμα και το αντιμετωπίσαμε. Περιμέναμε, επίσης, κάτι για Τουρισμό, γιατί τώρα, με όλα όσα συμβαίνουν, θα πέσει ακαριαία».
Πηγή: ΘΑΡΡΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα