Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Αν το επίκεντρο της Εκπαίδευσης ήταν ο μαθητής ...

"... για να σκεφτούμε ... και ... να πάμε λίγο παραπάνω σαν χώρα ..."

Οι παρακάτω οδηγίες αποτελούν μία ακόμα απόδειξη ότι σε μία χώρα επίκεντρο της Εκπαίδευσης αποτελεί ο ίδιος ο μαθητής, όχι μόνο στα λόγια αλλά και στις πράξεις. Μία χώρα που αντιμετωπίζει με σεβασμό τους ανθρώπους και ειδικά τους μαθητές που διαγωνίζονται για να κάνουν πραγματικότητα τα όνειρά τους μετά από κόπο και αγωνία των ιδίων και των οικογένειών τους για περισσότερο από ένα χρόνο. Διαβάζουμε αυτές τι οδηγίες:
"Λόγω της ιδιαίτερης φύσης των διαγωνιζόμενων πρέπει να καταβληθεί προσπάθεια ώστε κατά την κατανομή των υποψηφίων που συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις να χρησιμοποιούνται ορθά οι αίθουσες κάθε εξεταστικού κέντρου, με κύριο γνώμονα τους ίδιους τους μαθητές και την ψυχολογική τους υποστήριξη ηθικά και υλικά ώστε να ολοκληρώσουν με επιτυχία τις εξετάσεις τους.
Επίσης, κατά τον ορισμό των επιτηρητών για την εξέταση των ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα Βαθμολογικά και Ειδικά Εξεταστικά Κέντρα, παρακαλούμε να διατεθούν με κύριο γνώμονα την ορθή επιτέλεση αυτού του ευαίσθητου έργου, σύμφωνα με τις οδηγίες και το ειδικό σεμινάριο που διεξήγαγε η υπηρεσία μας."
Αν οι παραπάνω οδηγίες σας φαίνονται απολύτως φυσιολογικές και ορθές, θα συμφωνήσουμε μαζί σας.
Διαβάστε τώρα και τις παρακάτω οδηγίες (με έντονα γράμματα παρουσιάζονται οι διαφορές):
"Λόγω των δημοσιονομικών δυσκολιών πρέπει να καταβληθεί προσπάθεια ώστε κατά την κατανομή των υποψηφίων που συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις να χρησιμοποιούνται κατά προτεραιότητα οι μεγαλύτερες αίθουσες κάθε εξεταστικού κέντρου, προκειμένου να απασχοληθεί ο απολύτως απαραίτητος αριθμός επιτηρητών.
Επίσης, κατά τον ορισμό των επιτηρητών για την εξέταση των ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα Βαθμολογικά και Ειδικά Εξεταστικά Κέντρα, παρακαλούμε ο αριθμός των επιτηρητών που θα οριστούν να είναι ο απολύτως αναγκαίος."
Αν οι παραπάνω οδηγίες σας δημιουργούν αίσθημα θλίψης για την χώρα που βάζει σε πρώτη μοίρα τα δημοσιονομικά της προβλήματα από την ευημερία και την ψυχική υγεία των μαθητών της, πάλι θα συμφωνήσουμε μαζί σας. Δύσκολα θα δηλώσεις ότι σε αυτή τη χώρα το επίκεντρο της Εκπαίδευσης είναι ο ίδιος ο μαθητής.
Οποιαδήποτε ομοιότητα με την πραγματικότητα (Δείτε τις οδηγίες από το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας) είναι συμπτωματική!
Τα συμπεράσματα δικά σας!

2 σχόλια:

  1. ΑνώνυμοςΜαΐου 11, 2010

    Ο λαός λέει ότι "1000 καλοί χωράνε".
    Όταν έδινα εξετάσεις proficiency ήμαστε σε μια αίθουσα 250 άτομα και δεν ακουγόταν κιχ. Παιδιά 15-25 χρονών ήταν συγκεντρωμένα στο γραπτό τους και έγραφαν.
    Η ψυχική υγεία των εξεταζόμενων δεν εξαρτάται απ΄το αν γράφεις μόνος σου σε μια άδεια αίθουσα με 10 επιτηρητές πάνω απ' το κεφάλι σου, αλλά από το πόσο σοβαρά παίρνεις τις εξετάσεις (όποιες κι αν είναι αυτές).
    Μάλλον οι περικοπές στα εξαιρέσιμα/υπερωρίες των εκπαιδευτικών που κάνουν επιτηρήσεις πείραξε κάποιους επαγγελματίες συνδικαλισταράδες που έχουν να πατήσουν σε αίθουσα από την εποχή του Αρσένη...
    Λαμόγια, τώρα θυμηθήκατε το καλό του μαθητή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο λαός λέει ότι "1000 καλοί χωράνε".
    Όταν έδινα εξετάσεις proficiency ήμαστε σε μια αίθουσα 250 άτομα και δεν ακουγόταν κιχ. Παιδιά 15-25 χρονών ήταν συγκεντρωμένα στο γραπτό τους και έγραφαν.
    Η ψυχική υγεία των εξεταζόμενων δεν εξαρτάται απ΄το αν γράφεις μόνος σου σε μια άδεια αίθουσα με 10 επιτηρητές πάνω απ' το κεφάλι σου, αλλά από το πόσο σοβαρά παίρνεις τις εξετάσεις (όποιες κι αν είναι αυτές).
    Μάλλον οι περικοπές στα εξαιρέσιμα/υπερωρίες των εκπαιδευτικών που κάνουν επιτηρήσεις πείραξε κάποιους επαγγελματίες συνδικαλισταράδες που έχουν να πατήσουν σε αίθουσα από την εποχή του Αρσένη...
    Λαμόγια τώρα θυμηθήκατε το καλό του μαθητή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα