Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2019

Μεγαλοοικονόμου: Μου πρότειναν να διαφημίσω γυναικεία ρούχα

Πρόταση να διαφημίσει γυναικεία ρούχα έχει δεχθεί η βουλευτής Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου και το σκέφτεται.
«Μου έχει γίνει πρόταση από γυναικεία ενδύματα να κάνω μια διαφημιστική καμπάνια σε ρούχα γυναικεία από πρωινά μέχρι βραδινά ! Δεν θα διαφημίσω μαγιό. Ενδύματα, ταγέρ κλπ… Αυτό το σκέφτομαι και αν τελικά το δεχθώ θα δώσω τα χρήματα στη Γέφυρα Ζωής με τα άτομα με αναπηρία», είπε μιλώντας στο ΑΡΤ 90,6.
Η κα Μεγαλοοικονόμου, μάλιστα, αποκάλυψε πως θέλει να συνεχίσει τις σπουδές της, ενώ θέλει να ασχοληθεί με την υποκριτική.
«Θέλω να συνεχίσω το Πάντειο, το είχα παρατήσει στο 2ο έτος και θα ήθελα να ασχοληθώ με την δραματική! Η νονά μου Σοφία Βέμπο είχε πει ότι θα ήμουν πολύ καλή. Μου έμεινε ο καημός»!, ανέφερε η βουλευτής.
Σχολιάζοντας τους «Ράδιο Αρβύλα» και τη σάτιρα τους στην οποία πρωταγωνιστεί ως

άγριο σκυλί, απάντησε: «Εμένα μου αρέσουν οι Ράδιο Αρβύλα ! Μου αρέσει αυτό που με βάζουν και κάνω το λιοντάρι της Warner Bros. (σ.σ. εννοεί πιθανότατα αυτό της Metro Goldwyn Mayer) με το κόμμα λυσσασμένοι Ελληνες και με παρουσιάζουν σαν άγριο σκυλί! Μου αρέσει, δεν έχω απωθημένα!».  dikaiologitika

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα