Η εξυπηρέτηση της περιοχή των Γαργαλιάνων δεν υποβαθμίζεται σημειώνει η ΕΛΤΑ courier απαντώντας σε σχετική επιστολή διαμαρτυρίας του Εμπορικού και Βιοτεχνικού Συλλόγου Γαργαλιάνων.
Αναφέρει επίσης που δεν πρόκειται για αποχώρηση της υπηρεσίας καθώς πριν δεν υπήρχε αυτοτελής υπηρεσία , αλλά μόνο μέσω της μητρικής. Μάλιστα συμπληρώνει πως εκτιμούν ότι το πρακτορείο σταδιακά και κρίνοντας επιχειρηματικά έχει τη δυνατότητα ακόμη και για την έναρξη λειτουργίας στην περιοχή θυρίδας εξυπηρέτησης ή και υποπρακτορείου.
Στην ίδια επιστολή εξηγεί ότι η ΕΛΤΑ courier λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά και τεχνοκρατικά κριτήρια και προσφέρει τις υπηρεσίες της με σκοπό την κερδοφορία της , το δίκτυο της αποτελείται από εμπορικούς αντιπροσώπους (πρακτορεία) και η περιοχή
ευθύνης κάθε πρακτορείου προσδιορίζεται με τεχνοκρατικά και επιχειρησιακά κριτήρια που στοχεύουν στην αύξηση του κύκλου εργασιών , την βελτίωση εξυπηρέτησης των πελατών , την βιωσιμότητα και την κερδοφορία του πρακτορείου , τη στήριξη της τοπικής ανάπτυξης και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Ενώ η εξυπηρέτηση του πελάτη βελτιώνεται καθώς πέραν του διευρυμένου ωραρίου λειτουργίας του πρακτορείου , των τακτικών δρομολογίων παραλαβής και επίδοσης των αντικειμένων στη διεύθυνση του , δίνεται η δυνατότητα να κλείνει «ραντεβού» αλλά και να αιτηθεί επίσης , χωρίς καμία επιβάρυνση , να παραλάβει το αντικείμενο του από το υπάρχον πλησιέστερο κατάστημα της ΕΛΤΑ Α.Ε. Κ.Μπ. eleftheriaonline
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα