Σάββατο 28 Απριλίου 2018

ΑΠΟΒΡΑΔΟ ΣΑΒΒΑΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ...!

TOY ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ

Μερικοί, που μείναμε Θεσσαλονίκη από επιλογή ή από ανάγκη και είμαστε ανήσυχοι, είχαμε αρκετές επιλογές.
Εγώ ξεκίνησα το απόγευμα με την εκδήλωση μιας συνιστώσας του Κινήματος Αλλαγής, όπου ακούστηκαν και κάποιοι αξιόλογοι προβληματισμοί, αλλά δυσανάλογοι της κινητοποίησης και των στόχων των διοργανωτών.
Συνέχισα με την εκδήλωση της εφημερίδας "Δρόμος", που υποστηρίζει την ΛΑΕ, με θέμα "Η επιθετικότητα της Τουρκίας και οι γεωπολιτικές εξελίξεις στην περιοχή", όπου προσπαθούσαν να αποδείξουν ότι "Το πατριωτικό σήμερα είναι και ταξικό" και μου θύμισαν τα φοιτητικά μου χρόνια και τη νεολαία ΠΑΣΟΚ.
Και μετά, στην κεντρική εκδήλωση του MONEY SHOW, με ομιλητή όπως πάντα κυβερνητικό στέλεχος, όπου γρήγορα συνειδητοποίησα ότι σχεδόν κανένας δεν άκουγε τον ομιλητή και σκέφτηκα ότι κάπως έτσι μπορεί να ήταν και το 2011, όταν ήμουν εγώ στη θέση του ομιλητή.
Στη συνέχεια, διαπίστωσα ότι έλειπαν όλοι οι βουλευτές της πόλης, πλην ενός της αντιπολίτευσης
, ενώ ήταν παρών αρχηγός μικρού κόμματος, από το οποίο πρόσφατα έφυγε κι άλλος βουλευτής.
Έλειπαν όμως για πρώτη φορά όλοι οι κρατικοί αξιωματούχοι και σχεδόν όλες οι εκπροσωπήσεις της αυτοδιοίκησης και των παραγωγικών τάξεων - σκέφτηκα ότι πρέπει να είναι καταπονημένοι από την κρίση και διάλεξαν το εξοχικό τους ή κάποιο ταξίδι για να επανακτήσουν δυνάμεις το θερμό τετραήμερο που ξεκίνησε.
Τις περίεργες σκέψεις μου διέλυσε το ολόγιομο φεγγάρι που αντίκρισα μόλις βγήκα από την αίθουσα.
Αυτό πήρα μαζί μου στον δρόμο της επιστροφής στο σπίτι - όταν όμως άκουσα την Αλεξίου στο ραδιόφωνο να τραγουδά το "Όλοι μου οι φίλοι"... έφυγα αρκετά χρόνια πίσω, στις αρχές της δεκαετίας του '90, όταν το άκουγα και το ξανάκουγα πολλές φορές επιστρέφοντας από τα επαγγελματικά ταξίδια μου στο εξωτερικό.
Σαν ταινία πέρασαν από μπροστά μου εικόνες και γεγονότα ανάλογα με τα σημερινά, όπου όμως τα πρόσωπα των ανθρώπων ήταν γεμάτα αισιοδοξία και η ατμόσφαιρα γεμάτη ενέργεια.
Καλό ξημέρωμα και όσοι βρεθούμε αύριο στην εκδήλωση της Κίνησης "ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ", στις 13:00, ελπίζω να βγάλουμε λίγη ενέργεια και αισιοδοξία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα