Κυριακή 22 Μαΐου 2022

Έσπασε όλα τα ρεκόρ: Τρώει εδώ και 50χρόνια, κάθε μέρα, BigMac από τα McDonalds


Το σερί του Don Gorske ξεκίνησε στις 17 Μαΐου 1972. Από εκείνη την ημέρα λοιπόν και για τις επόμενες 5 δεκαετίες ο άνδρας αυτός τρώει δύο Big Mac την ημέρα, το διάσημο μπέργκερ των McDonald’s.
«Έχω χάσει μόνο οκτώ ημέρες σε 50 χρόνια, κάτι που είναι πρωτοφανές. Και όπως είπα, μετράω κάθε Big Mac. Έχω μετρήσει κάθε Big Mac που έχω φάει σε όλη μου τη ζωή», δήλωσε ο Gorske. Και όπως προκύπτει από την καταμέτρηση, ο Don Gorske έχει καταναλώσει 32,943 μπέργκερς!
«Σε όλη μου τη ζωή εδώ, πολλοί άνθρωποι έλεγαν: 'Θα πεθάνεις πριν φτάσεις τα 50 χρόνια που τρως Big Macs'. Υποθέτω ότι τους απέδειξα ότι έκαναν λάθος», είπε.
Στις 4 Αυγούστου, ο μεγαλύτερος φαν των BigMac μπήκε στο ρεκόρ Γκίνες

Ο γιος του δεν εκπλήσσεται με την επιμονή του πατέρα του. «Πάντα πηγαίναμε στα McDonald's με τον πατέρα μου και τρώγαμε happy meals. Εγώ πάντα λάτρευα τα chicken nuggets μου και ο αδελφός μου πάντα λάτρευε τα χάμπουργκερ του. Έτσι μεγαλώσαμε. Είναι απλά ένα είδος καθημερινής ζωής για εμάς, είπε.
Ο γιος του Gorske τρώει και… άλλα προϊόντα: «Συνήθιζα να τρώω κοτομπουκιές κάθε μέρα. Έτρωγα κάθε μέρα τσίζμπεργκερ, αλλά τελικά τα βαριέσαι. Δεν ξέρω πώς τα καταφέρνει, αλλά σίγουρα τα καταφέρνει», είπε.
Ο Gorske λέει ότι θα συνεχίσει να τρώει Big Mac με μια Coca-Cola στο πλάι μέχρι να πεθάνει. «Πολλές φορές οι άνθρωποι θα πουν: "Μοιάζεις σαν να τρως Big Mac για πρώτη φορά"», είπε ο Gorske. «Υποθέτω ότι έτσι αισθάνομαι κι εγώ μερικές φορές. Είναι τόσο καλά για μένα, και πραγματικά δεν υπάρχει τίποτα άλλο που θα προτιμούσα να φάω», είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα