Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2022

Πολυτεχνειούπολη: Οι αποκαλυπτικές συνομιλίες των μελών της συμμορίας


Στο φως της δημοσιότητας έρχονται συνομιλίες μελών της συμμορίας της Πολυτεχνειούπολης που «αποκαλύπτουν» την έκνομη δράση τους.
Μάλιστα σε έναν από αυτούς, δύο μέλη της συνομιλούν για μια επίθεση που πραγματοποιήθηκε σε βάρος κάποιου ατόμου με το δράστη να ανησυχεί για το αποτέλεσμα της σφοδρότητας των χτυπημάτων που επέφερε.
Β: Αλήθεια σου λέω την πάτησα.
Α: Που είσαι ρε;
Β: Ψάχνω να παρκάρω το αμάξι. Τον έχω κάνει μ!@ν* ... πολύ άσχημα.Α: Πάρε ασθενοφόρο τουλάχιστον ρε μ@λ*κ!
Β: Έχω φύγει έχω φύγει... τον έχω κάνει μ!@ν*
Α: Τι λες ρε μ@λ*κ!. Κλείσε μία ρε φίλε
------
Α: Έλα
Β: Εε φίλε αν έχουν πάρει τις πινακίδες μου;
Α: Ποιος ρε φίλε;
Β: Αυτοί που βγήκαν γύρω γύρω ... τρεις έφαγε στο κεφάλι... Μια μπροστά δυνατή, γύρισε, δύο, τρεις...
Α: Έπεσε;
Β: Ναι στο αμάξι μέσα. Και έφυγα μετά γιατί φώναζαν Αστυνομία-Αστυνομία, μπροστά στο φούρνο, Ούλοφ Πάλμε, Παπάγου δέκα μέτρα πριν το φούρνο.
Α: Πάνε τα παιδιά να δούνε; Τι φάση;
Β: Δεν ξέρω μου είπε σε δέκα λεπτά θα περάσει από εκεί.
Σε άλλη συνομιλία, δύο γυναίκες που φέρονται ως μέλη εκφράζουν την αγωνία τους για έφοδο της Αστυνομίας.
Κ: Έλα
Σ: Να σε ρωτήσω κάτι ρε φίλε. Αν πχ δεν πάει ούτε ο Ε... μπορούνε να κάνουνε ντου;
Κ: Μπορούν ρε
Σ: Αν δεν είναι κανείς σπίτι;
Κ: Θα πάει ο Ε... ρε μ@λ*κ!
Σ: Ναι αλλά αν δεν είναι κανείς σπίτι μπορούν;
Κ: Ναι αν υπάρχει εντολή εισαγγελέα, ναι
Σ: Και πως; Άμα δεν είναι κανείς σπίτι μέσα;
Κ: Δεν τους νοιάζει. Κάτσε λίγο γιατί έχω ΔΙΑΣ
Σ: Α και εσύ; Και εγώ έχω μπατσικό πίσω
Κ: Παρά πολύ Αστυνομία σήμερα.
Σ: Είχα και εγώ αστυνομικό τμήμα και λέω όντως τώρα;
Κ: Μπορούνε αν υπάρχει ένταλμα ότι πιστεύουν ότι είναι εκεί.
Ποινικές διώξεις για σωρεία αδικημάτων
Εν τω μεταξύ, ποινική δίωξη για σωρεία κακουργηματικών και πλημμεληματικών πράξεων ασκήθηκε την Τετάρτη από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών σε βάρος 23 από τους συνολικά 32 συλληφθέντες κατά την επιχείρηση της Αστυνομίας στην Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου.
Μεταξύ άλλων η δίωξη αφορά κατά περίπτωση τα εξής αδικήματα:
  • Εγκληματική οργάνωση (Συμμορία)
  • Διακεκριμένη περίπτωση κλοπής
  • ληστεία
  • διακίνηση ναρκωτικών ουσιών
  • επικίνδυνη σωματική βλαβη
  • αντίσταση κατά της αρχής
  • απείθεια
  • παράβαση του νόμου περι όπλων (πλημμεληματική και κακουργηματική).
Σε όσους από τους κατηγορούμενους ασκήθηκε δίωξη για κακουργήματα οδηγήθηκαν στον ανακριτή προκειμένου να λάβουν προθεσμία για να απολογηθούν ενώ οι υπόλοιποι που αντιμετωπίζουν πλημμεληματικές κατηγορίες θα οδηγηθούν αύριο στο Αυτόφωρο για να δικαστούν. Μέχρι τότε παραμένουν κρατούμενοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα