Σάββατο 29 Απριλίου 2023

Κόλαφος για την Πισπιρίγκου οι νοσηλεύτριες από το Ρίο: "Ηταν άνετη και ψύχραιμη, δεν έχω δει γονείς να μην λυγίζουν"

Κόλαφος για τη Ρούλα Πισπιρίγκου ήταν  στην κατάθεσή τους στο δικαστήριο, δυο νοσηλεύτριες από το νοσοκομείου του Ρίου.
Συγκεκριμένα, οι δύο νοσηλεύτριες της εντατικής του νοσοκομείου κατέθεσαν στη δίκη της 34χρονης κατηγορούμενης για τον θάνατο της Τζωρτζίνας στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αθήνας.
"Ήταν στο παιδί της ως υποστηρικτής. Εγώ τα περιποιούμαι τα παιδιά τα χτενίζω το πρωί και όταν μπαίνουν οι μανάδες, ευχαριστούνται τους αρέσει δεν το έβλεπα αυτό", είπε η Αγγελική Καρβουνίδου, ενώ ξεκαθάρισε πως δεν εντόπισε δυσαρέσκεια των γονέων απέναντι στους γιατρούς.
Ωστόσο, περιγράφοντας τη Ρούλα Πισπιρίγκου έκανε λόγο για μια γυναίκα που δεν έβγαζε συναίσθημα και ήταν "στο παιδί της σαν παρατηρητής".
Μια εικόνα που δεν θα ξεχάσει ποτέ περίγραψε στο δικαστήριο η δεύτερη νοσηλεύτρια Γεωργία Παπανίκου. "Όταν ο Χασαπόπουλος παρέδωσε τη Τζωρτζίνα στον Ηλιάδη του είπε μια φράση που δε θα ξεχάσω ποτέ. 'Ανδρέα σου παραδίδω το παιδί αυτό, είναι το τελευταίο παιδί αυτής της οικογένειας, έχουν χάσει άλλα δύο, θέλω να κάνεις ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατόν'. Τα λόγια αυτά έχουν χαραχτεί στο μυαλό μου, πολλές φορές τα ακούω στο κεφάλι μου. Όταν ήρθε η Τζωρτζίνα ήταν δύσκολη η κατάσταση μέχρι να σταθεροποιήσουμε το παιδί, φύγαμε αργότερα εκείνη την ημέρα".
"Τα αισθητήριά της είχαν τη μορφή της διεκπεραίωσης"
Αναφερόμενη στη συμπεριφορά της Ρούλας Πισπιρίγκου την χαρακτήρισε "τυπική", αλλά "άνετη, ψύχραιμη και ποτέ αναστατωμένη".
Όπως είπε η νοσηλεύτρια, της έκανε εντύπωση ότι η 34χρονη έκανε μαζικά αιτήματα φιλίας στο προσωπικό του νοσοκομείου, αλλά και πως αναρωτιόταν "γιατί μία μητέρα που έχει ένα παιδί σε αυτή την κατάσταση να αναρτήσει τα σεμινάρια εγκληματολογίας και όχι τα σεμινάρια ειδικής αγωγής" τόνισε η μάρτυρας.
Πρόεδρος: Διαπιστώσατε εσείς κάποια δυσφορία των γονιών σχετικά με τους χειρισμούς των γιατρών;
Μάρτυρας: Το μόνο περιστατικό που θυμάμαι δυσφορία ήταν όταν της είπε ο κ. Ηλιαδης να δει ψυχίατρο. Δυσαρεστήθηκαν και οι δυο γονείς.
Πρόεδρος: Λέτε ότι σας παρατηρούσε;
Μάρτυρας: Τα αισθητήρια της είχαν τη μορφή της διεκπεραίωσης. Είχε το νου της σε εμάς.
Πρόεδρος: Έχετε δει γονιό να μην κλαίει, χτυπιέται αλλά να εκφράζει το ενδιαφέρον του κάνοντας ερωτήσεις;
Μάρτυρας: Έχω δει γονείς να είναι σκληροί αλλά δεν έχω δει γονείς να μην λυγίζουν. Έχω δει θρήνο μάνας για το αγέννητο παιδί της. Σαν μάνα δεν το χωράει το μυαλό μου.
Εισαγγελέας: Άλλες αναρτήσεις στο Facebook;
Μάρτυρας: Ναι. Ευχαριστούσε τον Ηλιάδη που έσωσε το παιδί της. Βόλτες με σύζυγο. Με παιδί από πάρτι γενεθλίων. Θυμάμαι αναρτήσεις από κάποια συναυλία με σύζυγο. Ανάρτηση με μπάνιο στη θάλασσα μαζί με σύζυγο όταν νοσηλευόταν το καλοκαίρι η Τζωρτζίνα.
Ένορκος: Μας είπατε αυτά ότι από την εμπειρία σας ήταν ψυχρή, εσείς γιατί την κάνατε φίλη στο Facebook;
Μάρτυρας: Εγώ λέω τα πράγματα όπως τα αντιλαμβάνομαι εγώ.
Υπεράσπιση: Σας είχε πει ο κ. Ηλιάδης να έχετε υπόψη σας, να παρατηρείτε τη συμπεριφορά της μητέρα;
Μάρτυρας: Αυτος είναι ο ρόλος μας. Είμαστε εξίσου παρατηρητικοί με όλους γονείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα