Σάββατο 15 Μαΐου 2010

οι ασθενέστερες τάξεις... υπο την προστασία της σοσιαλιστικής Κυβέρνησης του ΠΑ.ΣΟ.Κ


γράφει και σχολιάζει ο Αλχημιστής

Αίσχος! Ντροπή! Τι άλλο να πει κανείς. Σήμερα το πρωί στις 09.00 ο Υπουργός Εργασίας Κος Λομβέρδος ανακοίνωσε την ενοποίηση των ταμείων, όλων των ταμείων, ΕΚΤΟΣ....... και εξαιρούν κάποια ταμεία. Περίμενα από τους έγκριτους Δημοσιογράφους, τον Κο Αναγνωστάκη και τον Κο Χασαπόπουλο να σχολιάσουν, να καυτηριάσουν αυτήν την εξαίρεση,....... αλλά Τίποτα!!!!! Ξέρετε ποιά είναι αυτά τα ταμεία; Μήπως μπορείτε να υποθέσετε; Καλά καταλάβατε!
Είναι τα ταμεία των ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΆΦΩΝ, ΤΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ, ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αυτοί είναι οι εκλεκτοί της Κυβέρνησης! Πάνε περίπατο ο σοσιαλισμός και οι διακηρύξεις του.... Τώρα δημιουργούνται από την κυβέρνηση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. καινούργιες συμμαχίες!!!! Με .....τις λαϊκές τάξεις των αδικημένων και ταλαιπωρημένων Ελλήνων ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ, ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ, ΓΙΑΤΡΩΝ, ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ!

ΚΑΗΜΈΝΕ Ανδρέα!!! Αν ήξερες τι άφηνες πίσω σου , θα τα διέλυες όλα !!! Ντροπή! Και ξέρετε τι φτηνή δικαιολογία εκστόμισε, ο συμπαθής και αξιοσέβαστος Υπουργός Εργασίας; ότι είναι , λέει, πλεονασματικά!!!! Ντροπή, ντροπή, ντροπή και πάλι ντροπή!!!
Γιατί Υπουργέ μου;

Φταίω εγώ, που το δικό μου ταμείο δεν είναι πλεονασματικό;
Ξεχάσατε ποιους βάζατε Διοικητές στα ταμεία; Αγνοείται τι κάνουν όλοι οι ρουσφετολογικά διορισμένοι Γενικοί διευθυντές; Τι πάρτι γίνεται στις προμήθειες και στις άλλες συμβάσεις και αναθέσεις; θα μπορούσα να μιλάω μήνες ολόκληρους με τα στραβά και τα παράλογα, όμως

Μπορείτε να μου πείτε πόσα χρήματα πληρώνουν οι δικηγόροι στο ασφαλιστικό ταμείο τους;
Ένας υπάλληλος που αμείβεται με το βασικό μισθό ας πούμε, των 800 Ευρώ, πληρώνει περίπου 350 Ευρώ συνολικές εισφορές.
Ένας δικηγόρος πόσα;

ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΛΗΣΤΕΙΑ, Η ΥΠΑΡΞΗ, Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΠΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΎΣ ΠΟΡΟΥΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥς ΤΑΜΕΙΩΝ και να έρχεστε τώρα εσείς, η σοσιαλιστική Κυβέρνηση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και να μας λέτε, ότι είναι......πλεονασματικά !!!!! προκαλεί τουλάχιστον τον γέλωτα......

Δεν μπορείτε εσείς Κε Λομβέρδε, που εκπροσωπείται το κράτος, και οι όμοιοι σας και να μου λέτε ότι στηρίζετε τον Λαό, με την κοινωνική δικαιοσύνη, το κράτος δικαίου και ότι η κρίση είναι η ευκαιρία που μπορεί να γίνει διέξοδος για να φτιάξουμε ένα σωστό και σύγχρονο κράτος.............

Δεν μπορεί να ληστεύουν κατάφωρα τον κόσμο, με την στήριξη των πιο άδικων νόμων.
Δεν μπορεί να μεταβιβάζω την περιουσία μου, την όποια περιουσία μου, όσο φτωχός και αν είμαι, στους πλέον στενούς συγγενείς μου και να με υποχρεώνετε να πληρώνω ταμείο νομικών!!!!!!

Δεν μπορείτε, εσείς που επιθυμείτε ή έχετε την ανάγκη, το χαΐδεμα των νερόβραστων ερωτήσεων των φίλων σας δημοσιογράφων, να ξεπουλάτε την όποια συμπεριφορά δικαίου που οφείλεται να έχετε απέναντι στους πολίτες της χώρας , στην οποία έχετε ταχθεί να κυβερνήσετε, και να μου λέτε, επειδή δεν τολμάτε, επειδή ανήκετε και εσείς σε αυτές τις τάξεις, επειδή....
….να λέτε , ότι ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ τα πλεονασματικά ταμεία......των Δημοσιογράφων, των γιατρών, των μηχανικών και δικηγόρων.....

Για μένα μόνο μία λέξη ταιριάζει: ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα