Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

Πολύτεκνοι για το Φορολογικό: Και μετά την ενηλικίωση.... είμαστε ακόμα πολύτεκνοι....



γράφει ο Αλχημιστής

Μου έλεγε τις προάλλες ένας πολύτεκνος. Με την βοήθεια του κράτους , είχα πάρει ένα δάνειο και με κάτι οικονομίες που είχα, αγόρασα ένα σπίτι, για να στεγάσω την 6μελή οικογένεια μου. Καταλαβαίνεις ότι ήταν ένα μεγάλο σπίτι, χωρίς πολλές πολυτέλειες, ικανό να στεγάσει την πολυπληθή οικογένεια μου. Τα χρόνια πέρασαν, τα παιδιά μεγάλωσαν, έμαθαν γράμματα, σπούδασαν και έκαναν δικές τους οικογένειες. Εγώ έμεινα, με την σύζυγο μου, να φυλάμε τα 4 ντουβάρια και να προσδοκώ τις γιορτές των Χριστουγέννων και του Πάσχα και το καλοκαίρι, αν μπορέσουν να έρθουν τα παιδιά, μαζί με τα εγγονάκια μου, να περάσουμε μερικές όμορφες οικογενειακές στιγμές. Έρχεται τώρα το κράτος, θέλοντας να αποδώσει φορολογική δικαιοσύνη, και μου επιβάλει τεκμήριο, τα τετραγωνικά μέτρα του σπιτιού. Για δύο άτομα, τόσα τετραγωνικά….. τεκμήριο διαβίωσης. Μα είναι δίκαιο αυτό; Τι να κάνω; Να κόψω τους τοίχους; Πώς να μικρύνω το σπίτι, που κάποτε είχα ανάγκη και τώρα μου περισσεύει; Με ποια λογική πρέπει να θεωρούμαι , ότι επειδή μένω σε….μεγάλο σπίτι, που κάποτε είχα ανάγκη, είμαι και σε θέση να συνεισφέρω περισσότερα στην Πατρίδα; Μήπως υπάρχει εδώ μια ανακολουθία; Μήπως η πολιτεία θα έπρεπε εδώ, να κάνει μια παρέμβαση, αποκατάστασης του Δικαίου;

Τι να προσθέσω εγώ; Τι μπορώ άλλο να πω , παρά μόνο ότι ο Φίλος μου έχει πολύ δίκιο!!!!!
Δεν μπορεί να θέλουμε, να αγαπάμε τους πολύτεκνους, μέχρι να γεννήσουν τα παιδιά και μετά, όταν αυτά ενηλικιωθούν…στον Καιάδα!
Όχι , δεν είμαστε ούτε τόσο σκληροί ούτε τόσο άδικοι σαν οργανωμένη κοινωνία, σαν κράτος οι Έλληνες……. Είμαι σίγουρος ότι οι βουλευτές μας θα μεσολαβήσουν στον Υπουργό και θα βοηθήσουν προς αυτήν την κατεύθυνση! Θα χαρούμε πολύ να δούμε αυτές τις προσπάθειες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα