Τελείωσε το σχολικό πρωτάθλημα Πελοποννήσου, που έγινε στα Φιλιατρά. Με κέρδη οι ομάδες του Ναυπλίου,του Άστρους,των Φιλιατρών, αλλά και του Μελισσίου..... τα πλήρη αποτελέσματα αύριο. Μήνυμα του Δημάρχου Κου Αλκη Ξύγκα: Συχγαρτήρια και ευχές, στους παίχτες αλλά και στους συνοδούς....<<Είμαι λάτρης του Σκάκι και αλληλέγγυος στην προσπαθειά σας.....Συχγαρτήρια σε όλους.....>>.
Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς αύριο σε Αττική, Πελοπόννησο και σε περιοχές
τριών ακόμα Περιφερειών
-
Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) προβλέπεται αύριο σε
Αττική, Πελοπόννησο και σε περιοχές των Περιφερειών Στερεάς Ελλάδας,
Δυτικής Ελλ...
Πριν από 5 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα