Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2021

Επίθεση με βιτριόλι: Οι πρώτες αντιδράσεις της κατηγορούμενης και του 40χρονου μετά την συνέντευξη της Ιωάννας


Η συνέντευξη της Ιωάννας Παλιοσπύρου συγκλόνισε ολόκληρη την ελληνική κοινωνία, προκαλώντας, μεταξύ άλλων, τις αντιδράσεις της κατηγορούμενης για την επίθεση με το βιτριόλι, αλλά και του 40χρονου που φέρεται να εμπλέκεται στην υπόθεση

Την ώρα που βρισκόταν «στον αέρα» η καθηλωτική εξομολόγηση της Ιωάννας Παλιοσπύρου, η δράστις - που παραμένει έγκλειστη σε κελί των φυλακών Κορυδαλλού έπειτα από τη μεταγωγή της από τον Ελαιώνα - φέρεται να την παρακολουθούσε στο κελί της, αρνούμενη να προαυλιστεί.
Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε ο ΑΝΤ1, η κατηγορούμενη έδειχνε ανήσυχη, αλλά και μετανιωμένη που δεν εμφανίστηκε στο δικαστήριο. Το μεσημέρι, μάλιστα, δέχτηκε επίσκεψη από τον αδερφό της, με τον οποίο φέρεται να συζήτησαν για την απόφαση της να μην παρευρεθεί στην πρώτη ημέρα της δίκης.
Συνήγορος 40χρονου: «Μου έβαλαν λόγια που δεν έχω πει»
Αντίδραση, ωστόσο, φαίνεται να υπάρχει και από την πλευρά του 40χρονου, καθώς τα όσα ακούστηκαν από τον δικηγόρο του θύμωσαν και εξόργισαν την Ιωάννα.
Μετά τη συνέντευξη της Ιωάννας, ο συνήγορος του 40χρονου θέλησε να πάρει θέση και να εξηγήσει ότι δεν υπαινίχθηκε ποτέ την ύπαρξη τρίτου προσώπου.
«Δεν έχω πει αυτά που ακούστηκαν ή διαδόθηκαν. Δεν έχω κάνει καμία δήλωση προφορική ή γραπτή. Πρόκειται για μια άκομψη συρραφή παλιών δηλώσεων. Μου έβαλαν λόγια που δεν έχω πει. Και εγώ και ο πελάτης μου θέλουμε να εκφράσουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας στην Ιωάννα. Θα εμφανιστούμε στο δικαστήριο για να πούμε όσα γνωρίζουμε», ανέφερε χαρακτηριστικά ο δικηγόρος.
Ξεκαθάρισε, τέλος, πως όλα όσα έχει καταθέσει ο πελάτης του μέχρι τώρα στις Αρχές, θα τα πει και στο δικαστήριο. «Έχει πάρει κλήση και θα τα πει στο δικαστήριο», διευκρίνισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα