Παρασκευή 26 Απριλίου 2024

Γιάννης Καλλιάνος: «Θα γίνω ο εφιάλτης τους» - Τι λέει ο γιατρός για τη διασωλήνωση


«Δεν με ενδιαφέρει τι θα πει ο Άδωνις Γωργιάδης, τι θα πει ο πρόεδρος, τι θα πει η διοίκηση. Εμένα με ενδιαφέρει ότι ο πατέρας μου έφυγε από λάθη γιατρών», τόνισε ο βουλευτής Γιάννης Καλλιάνος, μιλώντας για τους χειρισμούς του προσωπικού του Νοσοκομείου Αττικόν, που κατά τον ίδιο στοίχισαν τη ζωή του πατέρα του, ενώ παράλληλα ξεκαθάρισε ότι θα κινηθεί νομικά κατά όσων ευθύνονται και θα γίνει «ο εφιάλτης τους»
«Ο Άδωνις Γεωργιάδης ξέρει για τα λάθη της διοίκησης, του ιατρικού, του νοσοκομείου. Και απορώ πως τιμώντας τον πατέρα του που πέθανε επειδή καθυστέρησε το ΕΚΑΒ, δεν βγαίνει να πει ότι "ο Γιάννης Καλλιάνος έχει δίκιο"», πρόσθεσε.
«Απορώ πως δεν βγαίνει να πει ότι με έπαιρνε ο Καλλιάνος και μου έλεγε "σας παρακαλώ κάντε κάτι, πεθαίνει ο πατέρας μου".Όχι επειδή είμαι βουλευτής, επειδή πέθαινε», συνέχισε. Απευθυνόμενος ξανά στον Άδωνι Γεωργιάδη είπε «Άδωνι, τιμάς την παράταξη, τιμάς τα παντελόνια σου και σ' αγαπώ. Βγες και πες την αλήθεια».
«Τον πατέρα μου τον χειρούργησαν μέσα σε ένα απλό δωμάτιο»
Ο βουλευτής σημείωσε ότι ο υπουργός Υγείας πράγματι ανταποκρίθηκε στα μηνύματα του και επικοινώνησε με το Αττικόν, ωστόσο διαβεβαίωσαν και τον ίδιο ότι η εξέλιξή της υγείας του πατέρα του είναι καλή. «Γιάννη, έχει γίνει ιατρικό συμβούλιο και ο πατέρας σου πάει εξαιρετικά. Δεν είναι η ιδιότητα μου να λέω στους γιατρούς ποιον θα βάλουν στην εντατική», είπε ότι του απάντησε.
«Τον πατέρα μου τον χειρούργησαν μέσα σε ένα απλό δωμάτιο. Εκεί πιθανότατα χωρίς ποδιές έκοψαν το δάχτυλό του. Του έκοψαν το δάχτυλο χωρίς να γίνει η απαραίτητη προετοιμασία και όχι ξαπλωμένος στο χειρουργείο», τόνισε.
«Δεν τα βάζω ούτε με το ΕΣΥ, ούτε με τη ΝΔ», σχολίασε και συμπλήρωσε, «ντρέπομαι ως βουλευτής να βγω και να πω τα όσα έγιναν μέσα στο νοσοκομείο. Αν τα πω, πολλοί θα χάσουν τη δουλειά τους. Και δεν το λέω εκδικητικά, αλλά όπως πέθανε ο δικός μου πατέρας, έχουν πεθάνει πολλοί άλλοι με παρόμοιο τρόπο», κατέληξε.
«Θα γίνω εφιάλτης τους»
Σε άλλες δηλώσεις, ο Γιάννης Καλλιάνος είχε αναφέρει ότι «μόνο οι άνθρωποι που έχουν χάσει τον άνθρωπό τους μπορούν να καταλάβουν πώς νιώθω εγώ τώρα. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι όσοι πήρα ελαφρά την καρδία την κατάσταση του πατέρα μου θα κληθούν να λογοδοτήσουν. Όλα θα πάρουν τον δρόμο της δικαιοσύνης. Τους έχω όλους καταγεγραμμένους, έχω τα πάντα ηχογραφημένα. Δεν τα βάζω με κανέναν Άδωνι και με κανένα ΕΣΥ, τα βάζω με συγκεκριμένους ανθρώπους που είπαν ότι όλα είναι εξαιρετικά. Δεν είμαι απλά κατά κάποιων συγκεκριμένων ανθρώπων, είμαι αυτός που θα γίνει ο εφιάλτης τους. Για την ψυχή του πατέρα μου και την τιμή του πατέρα μου, θα το πάω μέχρι τέλους»
Τι απαντά ο γιατρός
Από την πλευρά του καθηγητής αγγειοχειρουργικής που παρακολουθούσε τον πατέρα Γιάννη Καλλιάνου, υποστήριξε μέσω τον δικηγόρων του ότι κρίθηκε πως η διασωλήνωση του θα ήταν εσφαλμένη, καθώς η αποσωλήνωση θα ήταν αδύνατη.
«Η πολυπλοκότητα των προβλημάτων υγείας του αποθανόντος επέβαλε τη συνεργασία καρδιολόγου, πνευμονολόγου, νεφρολόγου, λοιμωξιολόγου και εντατικολόγου. Η επιστημονική άποψη όλων των ανωτέρω ήταν ότι η τυχόν διασωλήνωση του ασθενούς, χωρίς να υπάρχει απόλυτη ένδειξη, θα αποτελούσε εσφαλμένη ιατρική πράξη, καθώς η αποσωλήνωσή του θα ήταν πρακτικώς αδύνατη»,
«Η εισαγωγή ασθενών στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (Μ.Ε.Θ.) διέπεται από αυστηρούς ιατρικούς κανόνες, που ισχύουν για όλους τους ανθρώπους, και η σχετική απόφαση λαμβάνεται από όλους τους θεράποντες ιατρούς. Η εισαγωγή στην Μ.Ε.Θ. μη διασωληνωμένου ασθενούς, που δεν πληρούσε τις ιατρικές προϋποθέσεις και συγχρόνως ήταν συγγενής Βουλευτού, θα αποτελούσε ανεπίτρεπτη διακριτική μεταχείριση»
«Κατά τη διάρκεια της 23ης Απριλίου, ο ασθενής παρουσίασε επιδείνωση και αποφασίστηκε η εισαγωγή στη Μ.Ε.Θ. στις 18.30, αφού προηγήθηκε η διασωλήνωσή του. Δυστυχώς, η λίαν επιβαρυμένη υγεία του δεν επέτρεψε την αποφυγή του μοιραίου», διευκρινίζει μέσω των δικηγόρων του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα