ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ;
ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!!!!!ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΒΡΩΜΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑΕΡΑ!!!!!ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΓΗΠΕΔΟ!!!!!! ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ;ΚΑΙ ΑΝΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ...... ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ...ΑΛΛΑ ΕΚΕΙ ΤΙ; ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΕΛΛΑΔΑ; ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ; ΝΤΡΟΠΗ-ΝΤΡΟΠΗ-ΝΤΡΟΠΗ!!!!ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΤΟΥΣ, ΑΝ ΠΑΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΦΩΤΙΑ....ΠΟΛΛΟΙ ΛΕΝΕ, ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ;(ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ....)
γράφει ο Αλχημιστής
Σκάνδαλα: Σε δέκα ημέρες όσα γίνονται σε μια κυβέρνηση σε έναν χρόνο!
-
Η αλήθεια είναι πως, και μετά τις κατηγορίες κατά του Δημήτρη Αβραμόπουλου,
μέσα σε δέκα ημέρες συνέβησαν στην κυβέρνηση Μητσοτάκη όσα δεν συνέβαιναν
σε μι...
Πριν από 8 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα