Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2021

Δικαιωμένη αισθάνεται η Ιωάννα από την απόφαση για την Έφη – «Μπορώ πια να επικεντρωθώ στην υγεία μου»


Δικαιωμένη αισθάνεται η Ιωάννα Παλιοσπύρου από την απόφαση του δικαστηρίου για την Έφη, η οποία της επιτέθηκε με το βιτριόλι πριν από περίπου ενάμιση χρόνο. «Μπορώ πια να επικεντρωθώ στην υγεία μου» είπε στους δημοσιογράφους, λίγο μετά την ανακοίνωση της απόφασης.
«Είμαι απόλυτα ικανοποιημένη από την απόφαση του δικαστηρίου. Έτσι βρίσκω τη δύναμη να επικεντρωθώ στην αποκατάσταση της υγείας μου και να συνεχίσω τον αγώνα μου» είπε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα. η Ιωάννα ευχαρίστησε όλους όσοι έχουν βρεθεί στο πλευρό της σε αυτόν Γολγοθά που ανεβαίνει, ενώ -δείχνοντας και πάλι το μεγαλείο της ψυχής της- δεν παρέλειψε με πει ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλο τον κόσμο «γιατί ήταν ένα σημαντικός σύμμαχος για εμένα και μου έδωσε πάρα πολύ κουράγιο και δύναμη και η αναγνώριση της αδικίας που έχω υποστεί και για να συνεχίσω να αγωνίζομαι».
«Ελπίζω οι γυναίκες και όλα τα θύματα βίας να βρουν στο πρόσωπό μου την ελπίδα, ώστε να μην φοβούνται και να υπερασπίζονται τον εαυτό τους και να μάχονται για τα δικαιώματά τους και θα προσπαθήσω να είμαι δίπλα σε όποιον με χρειαστεί για να τον βοηθήσω σε ό,τι χρειαστεί» κατέληξε στέλνοντας το δικό της μήνυμα.
Το δώρο και το μήνυμα στους δημοσιογράφους όταν έκλεισαν οι κάμερες
Το μεγαλείο της ψυχής της έδειξε για μια ακόμα φορά η Ιωάννα Παλιοσπύρου, η οποία μέσα σε όλα όσα συνέβησαν σήμερα δεν ξέχασε τους δημοσιογράφους που επί ενάμισι -περίπου- χρόνο καλύπτουν την υπόθεση της επίθεσης με το βιτριόλι.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, αφού έσβησαν τα φώτα από τις κάμερες η Ιωάννα ζήτησε να μιλήσει προσωπικά στους δημοσιογράφους και να εκφράσει τις ευχαριστίες της για τον τρόπο που καλύφθηκε δημοσιογραφικά η επίθεση εναντίον της.
Μάλιστα, τους χάρισε και αναμνηστικά βραχιόλια, τα οποία γράφουν στα αγγλικά «Είμαι δυνατή».

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα