Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2022

Δήμος Τριφυλίας: Υποψήφιος δήμαρχος ο Άκης Κατρίτσης


«Ενότητα για να αντιμετωπίσουμε το αύριο, να κερδίσουμε το μέλλον»
«Τον τελευταίο καιρό, με την προτροπή δημοτικών συμβούλων, είτε εν ενεργεία, αρκετών, είτε και προηγουμένων, ηγούμαι μιας προσπάθειας δημοτικού συνδυασμού με χαρακτηριστικά την ενότητα των πολιτών, την ενότητα των Δημοτικών Ενοτήτων, με υπερκομματική συναντίληψη, προκειμένου να αντιμετωπίσουμε το αύριο, προκειμένου να κερδίσουμε το μέλλον στην περιοχή μας!», απάντησε ερωτηθείς σχετικά από το Θέμη Κανελλόπουλο, φιλοξενούμενος στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της τηλεόρασης BEST, προχθές το βράδυ, ο επιχειρηματίας και πρώην δήμαρχος Γαργαλιάνων, Άκης (Κυριαζής) Κατρίτσης.
Νωρίτερα στη συζήτηση αναφέρθηκε στα προβλήματα τόσο των αγροτών όσο και επαγγελματιών και επιχειρήσεων, αλλά και στις δυνατότητες ανάπτυξης της Τριφυλίας στον πρωτογενή τομέα, καθώς και στην προσέλκυση επενδύσεων και την έμπρακτη στήριξη που χρειάζεται, με δημιουργία υποδομών, η ιδιωτική πρωτοβουλία.
Σχετικά με το ρόλο της αυτοδιοίκησης και ειδικότερα στο Δήμο Τριφυλίας, ο κ. Κατρίτσης τόνισε: «Είναι γεγονός ότι η παρούσα Δημοτική Αρχή δεν ξέρει, δε μαθαίνει, δε θέλει να ασχοληθεί. Ασχολείται με πράγματα τα οποία είναι μικρότερου βεληνεκούς, δεν ξέρω γιατί, αυτό είναι δικό τους θέμα, αλλά εγώ είμαι υποχρεωμένος να το κρίνω, οι πολίτες το βλέπουν, το κρίνουν, βλέπουν ότι περνάει ο καιρός, περνάνε τα τρένα της ανάπτυξης και δεν ακολουθούμε εμείς, ως Τριφυλία, αυτό που βλέπουμε σε άλλους Δήμους, οι οποίοι είναι σοβαροί, ενεργοποιούνται σε διάφορα εθνικά, περιφερειακά και κοινοτικά προγράμματα και συμβάλλουν στην ανάπτυξη της περιοχής τους…».
Ο κ. Κανελλόπουλος σημείωσε πως ο κ. Κατρίτσης διετέλεσε δήμαρχος Γαργαλιάνων όντας ο νεότερος δήμαρχος στην ιστορία, αναλαμβάνοντας καθήκοντα σε ηλικία μόλις 23 ετών. Γεγονός για το οποίο, θυμίζουμε, τιμήθηκε κατά τη διάρκεια εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Ν.Δ. και της ΟΝΝΕΔ Τριφυλίας στις 28 Ιανουαρίου 2018, στα Φιλιατρά, ενώ την τιμητική πλακέτα τού απένειμε ο σημερινός υπουργός Εσωτερικών, Μάκης Βορίδης.
Ο κ. Κατρίτσης ανέφερε: «Πράγματι, σε μικρά ηλικία, σε άγουρη ηλικία, ανέλαβα τα καθήκοντα του δημάρχου. Επί 12 συνεχή χρόνια υπηρέτησα αυτό τον τόπο. Είναι τιμή μου γι’ αυτή την υπηρεσία που προσέφερα στον τόπο και για το αποτύπωμα το οποίον άφησα, με τα λάθη, με τις παραλείψεις που έχει ένας νέος 23, 25, 30 ετών.
Εντούτοις, το αποτύπωμα έχει δημιουργηθεί, το έχουμε αφήσει και είμαι υπερήφανος, οι πατριώτες μου το ξέρουν, οι νεότεροι το μαθαίνουν και από εκεί και πέρα αυτό αποτελεί παρελθόν.
Εγώ έρχομαι τώρα ν’ ανοίξουμε τα πανιά μας και να δημιουργήσω προσδοκίες για το αύριο και το μέλλον της Τριφυλίας.
Αγαπάω τον τόπο μου. Θέλω να υπηρετήσω τον τόπο μου. Και θέλω να τον υπηρετήσω τώρα που είμαι ώριμος, που έχω κοινωνική εμπειρία σημαντική, πολιτική και αυτοδιοικητική εμπειρία. Παρακολουθώ τα πράγματα, ενημερώνομαι τα τελευταία χρόνια εκ του σύνεγγυς για να δω πώς κινούνται Δήμοι οι οποίοι έχουν σημαντική δημοτική δράση και όταν λέω δημοτική δράση, δεν εννοώ την καθαριότητα, δεν εννοώ την ύδρευση. Είναι σημαντικά θέματα, αλλά – πώς να το πω – αυτά τα θέματα είναι τετριμμένα και εκ των ων ουκ άνευ που ένας δήμαρχος θα ασχοληθεί και μια Δημοτική Αρχή θα συμπεριλάβει.
Η αισθητική που εκπέμπει η Δημοτική Αρχή με βρίσκει αντίθετο. Και ευτυχώς δεν είμαι μόνος μου. Βρίσκει και τους ανθρώπους που παρίστανται μαζί μου, που με παρακινούν και με ακολουθούν. Και εκείνοι που θα ακολουθήσουν από εδώ και πέρα θα είναι ακόμα περισσότεροι, γιατί εστιάζουμε στους νέους, να παίξουν ένα ρόλο για το αύριο της Τριφυλίας.
Το “μόνο εγώ μπορώ”, το οποίο ακούσαμε το 2019, το οποίο κρύβει αλαζονεία, κρύβει εμπαιγμό, κρύβει άνθρωπο ο οποίος είναι ευάλωτος, λέω εγώ με ευγενικό τρόπο, το “μόνο εγώ μπορώ” δε γίνεται».
Στη συνέχεια της τηλεοπτικής συζήτησης, αφού αναφέρθηκε στις σπουδές του στα Οικονομικά και τις γνώσεις του στο management, καθώς και στην επιχειρηματική του δράση, έκανε σαφές πως «ένας Δήμος, που είναι μια μεγάλη επιχείρηση, ετερόκλητη, ετερογενής, όπως είναι ο Δήμος Τριφυλίας, δεν μπορεί να είναι ενός ανδρός αρχή. Είναι υπόθεση πολλών ανθρώπων, οι οποίοι πρέπει να συστρατευθούν με τον έναν για να μπορέσουνε να έχουν έργο. Σήμερα δεν έχουμε έργο γιατί δεν υπάρχουν και αυτοί. Είναι και η Δημοτική Αρχή, ο επικεφαλής, λιποβαρής, αλλά και οι συνεργάτες του είναι εξίσου. Δεν κατηγορώ τους ανθρώπους. Κατηγορώ τις πολιτικές, κριτικάρω τις αποφάσεις τους. Δεν κριτικάρω τα πρόσωπα. Αυτό είναι θέμα της Δημοτικής Αρχής.
Εμένα μ’ ενδιαφέρουν οι πολιτικές για τον πολίτη. Εμένα μ’ ενδιαφέρει η Τριφυλία. Μ’ ενδιαφέρουνε οι πολίτες. Η νεολαία να μείνει στον τόπο. Να έχει εισόδημα ο αγρότης κι ο επιχειρηματίας».
Σε άλλο σημείο της τοποθέτησής του επισήμανε για την κατάσταση και το κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον στην περιοχή: «Είκοσι μαγαζιά κλειστά στο κέντρο των Γαργαλιάνων. Αυτά είναι απαράδεκτα πράγματα. Γιατί; Γιατί το γενικότερο κλίμα, και δε φταίει βέβαια η Δημοτική Αρχή, δε θέλω να επικεντρώσω το ενδιαφέρον, αλλά η Δημοτική Αρχή δημιουργεί τη συνέργεια, δημιουργεί το κλίμα, δημιουργεί τον τρόπο ν’ ανοίξουν επαγγέλματα, να μεγαλώσουν επιχειρήσεις, να αυξήσουν την απασχόληση των νέων, έτσι αυξάνεται το εισόδημα, έτσι δημιουργείται η νέα αισθητική, το νέο πνεύμα που θέλουμε να φέρουμε εμείς στην Τριφυλία.
Θέλουμε να φέρουμε τη νέα φιλοσοφία. Ποια είναι αυτή; Πού βασίζεται η νέα φιλοσοφία; Βασίζεται στις αρχές του κοινοτισμού και της αυτοδιοίκησης».
Απευθυνόμενος στους Τριφύλιους και δη τους νέους, τόνισε: «Προσωπικά, θεωρώ ότι είναι ιερή η υποχρέωση η δική μου και το καθήκον, και η παρουσία και η ανάληψη ευθύνης και αγώνα και προσφοράς απέναντι σε αυτούς τους ανθρώπους. Με τιμήσανε, με τιμούν επαγγελματικά. Απευθύνομαι και στην υπόλοιπη Τριφυλία, που με μαθαίνουν τώρα, γιατί κινούμαι σε συνάντηση αυτοδιοικητικών παραγόντων και πολιτών, συλλογικοτήτων, ανθρώπων που υπηρετούν με τον α’ ή β’ τρόπο τους πολίτες.
Και θέλω να επικοινωνήσω το πρόγραμμά μας, τη στόχευση, να ακούσω και να με ακούσουν, να γνωρίσω και να με γνωρίσουν, να συμπαρασταθούν και να συμπαραταχθούν».
Του Ηλία Γιαννόπουλου   tharros

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα