Πέμπτη 31 Μαΐου 2018

Εξομολόγηση - σοκ: Καταλήγαμε στο νοσοκομείο από το ξύλο - Κακοποιούσε σεξουαλικά τον αδελφό μου

Ο μεγάλος γιος των τεράτων της Λέρου μιλά στο protothema.gr για τη φρίκη που ζούσε εκείνος και τ΄αδέλφια του- Προφυλακίστηκαν οι «γονείς» μετά την απολογία τους στην ανακρίτρια της Κω
Το ατελείωτο κουβάρι της φρίκης και της βίας που έζησε ο ίδιος και τ' αδέλφια του κυρίως στα χέρια του πατέρα του περιγράφει στο protothema.gr ο μεγαλύτερος γιος των τεράτων της Λέρου.
«Είναι όλα αλήθεια», λέει και περιγράφει τους ανελέητους ξυλοδαρμούς που υφίστατο ο ίδιος, αλλά και η μητέρα του, όπως λέει. Μάλιστα, ο 27χρονος υποστηρίζει ότι η μητέρα του «δεν φταίει, απλά φοβόταν πολύ». Ο νεαρός, ρίχνει όλη την ευθύνη στον πατέρα του, περιγράφοντας τη σεξουαλική παρενόχληση σε βάρος του 24χρονου, σήμερα, αδελφού του, παιδιού με νοητική υστέρηση. Ο ίδιος είχε καταφέρει να απελευθερωθεί από τον

πατέρα- δεσμώτη, φεύγοντας από το σπίτι- κολαστήριο.
Ο τρόπος που μιλά για τη μητέρα του, δείχνει ότι ίσως εκείνος δεν πρόλαβε να ζήσει τη «μετάλλαξή» της και από το φοβισμένο πλάσμα που περιγράφει, εξελίχθηκε σε συνεργό του συζύγου της, αφού όπως είπαν στις προανακριτικές τους ομολογίες πατέρας και μάνα «απολάμβαναν» την κακοποίηση των παιδιών τους.
«Είναι όλα αλήθεια. Μας χτυπούσε ο πατέρας μου, μας έσπαγε στο ξύλο ειδικά εμένα και τη μητέρα μου. Η μητέρα μου γνώριζε αλλά φοβόταν πάρα πολύ και δεν μιλούσε. Δεν φταίει η μητέρα μου απλά φοβόταν πολύ. Ο πατέρας μου έκανε διάφορες χειρονομίες στον αδερφό μου , τον παρενοχλούσε σεξουαλικά συνέχεια. Από το πολύ ξύλο είχαμε φτάσει στο σημείο να πηγαίνουμε στο νοσοκομείο. Εμένα με ειχε χτυπήσει με φτυάρι στο κεφάλι και τον αδερφό μου με ξύλο», λέει ο 27χρονος στο protothema.gr.
Περιγράφοντας τον πατέρα του, ο νεαρός λέει: «Ο πατέρας μου είναι ένας νευρικός και μοναχικός άνθρωπος. Το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν να είναι καλά τα ζώα του , εκείνος και η δουλειά του. Δεν τον ενδιέφεραν τα παιδιά του, δεν νιώσαμε ποτέ αγάπη από τον πατέρα».
Η ηλικίας 13,5 ετών αδελφή του, όπως λέει ο ίδιος στο protothema.gr, είχε προσπαθήσει τον περασμένο Νοέμβριο να του μιλήσει. Ωστόσο, αρχικά δεν ανοίχτηκε και του είπε μόνο ότι «ο μπαμπάς μου κάνει χειρονομίες».
Όπως αποκαλύπτει ο 27χρονος, το κορίτσι μίλησε λίγο αργότερα: «Η αδερφή μου, μου ανέφερε τον Νοέμβριο ότι ο πατέρας μου της κάνει χειρονομίες αλλά δεν το ανέφερα πουθενά, μόνο στη θεία μου και μετά είπε οτι ο μπαμπάς με βιάζει. Τη ρωτούσα την αδερφή μου, τι έχεις; Δεν έτρωγε καθόλου, δεν ήταν καλά. Ήταν σε χάλια κατάσταση. Τελικά, με κάλεσε η θεία μου και μου είπε οτι συμβαίνει αυτό στην αδερφή σου και έχω καταγγείλει τον πατέρα σου. Μου είπε ότι έπρεπε να πάω κι εγώ να κάνω κατάθεση. Κι έτσι ξεκίνησαν όλα».
Σημειώνεται ότι τα τέρατα της Λέρου οδηγήθηκαν νωρίτερα ενώπιον της ανακρίτριας Κω, η οποία τους όρισε συνηγόρους από τον τοπικό δικηγορικό σύλλογο, με δεδομένο ότι ουδείς δέχθηκε να αναλάβει αυτοβούλως την υπεράσπισή τους. Μετά την απολογία τους κρίθηκαν προφυλακιστέοι και παίρνουν το δρόμο για τη φυλακή.
Εξομολόγηση - σοκ του 27χρονου παιδιού της οικογένειας στη Λέρο: «Ο πατέρας μου μας έσπαγε στο ξύλο και παρενοχλούσε σεξουαλικά τον αδερφό μου»
protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα