Τρίτη 29 Μαΐου 2018

Νέες αποκαλύψεις για τη δολοφονία του συνταξιούχου ταχυδρόμου στη Ζάκυνθο- Τι λέει ο άνθρωπος που τον βρήκε νεκρό- ΒΙΝΤΕΟ

"Ήταν ένας άνθρωπος ηπίων τόνων, δεν είχε δημιουργήσει κανένα πρόβλημα" δήλωσε ο Παναγιώτης Θεοδόσης, ο οποίος βρήκε νεκρό τον 70χρονο ταχυδρόμο, μέσα στο αυτοκίνητό του στη Ζάκυνθο, στην εκπομπή "Ξυπνάμε Μαζί" στο Epsilon.
"Ήταν συνταξιούχος ταχυδρόμος, είχε κάνει τρεις γάμους και είχε τέσσερα παιδιά. Εγώ γυρνώντας από την εργασία μου στις 11 το βράδυ, είναι μια περιοχή έξω από το χωριό Βολίμες και εκεί είναι η δική μου αγροικία, έχω κτήματα και κάποια μηχανήματα εκεί. Μου προξένησε εντύπωση ένα αυτοκίνητο, το οποίο το γνώριζα, με ανοιχτή την πόρτα του οδηγού. Σταματάω δίπλα από το αυτοκίνητο, σφυρίζω αλλά καμία απάντηση. Κοίταξα τις καγκελόπορτες μήπως είναι παραβιασμένες αλλά τίποτα. Πήγα δίπλα στο αυτοκίνητο, πόρτα με πόρτα, σηκώνομαι λίγο από το κάθισμα και βλέπω κάποιον ξαπλωμένο, σαν να

κοιμάται. Επειδή τον ήξερα τον άνθρωπο, πάω το αμάξι μου πιο μπροστά και κατεβαίνω, του φωνάζω με το ονομά του, καμία απάντηση. Έβαλα τον φακό από το κινητό και αφήστε τι είδα. Εκεί τα είδα όλα, που λένε και μετά ειδοποίησα την αστυνομία" περιέγραψε ο κ. Θεοδόσης.
"Το αυτοκίνητο ήταν παρκαρισμένο στην άκρη του δρόμου, απλώς υπήρχε ένα φρενάρισμα κάπως περίεργο, σαν κάποιος να του έκλεισε τον δρόμο, σαν να τον ανάγκασε να βγει στην άκρη του δρόμου. Δεν ξέρω τι μπορεί να έγινε" τόνισε.
Δείτε το βίντεο:

enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα