Πέμπτη 31 Μαΐου 2018

Τι έγινε με τα χρήματα από το Nomads που θα έδινε ο Μαυρίδης στο ΑΧΕΠΑ



Η αναλυτική εξήγηση του παρουσιαστή
Ο γνωστός παρουσιαστής και tattoo artist, Γιώργος Μαυρίδης, στο τελευταίο επεισόδιο του reality επιβίωσης του ANT1, Nomads είχε αποκαλύψει το απώτερο σκοπό του με την παρουσία του στο παιχνίδι και τη συμφωνία του με το κανάλι για τη δωρεά που θα έκανε στην Παιδοογκολογική Μονάδα του Νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ στην Θεσσαλονίκη.
Με μία μακροσκελή ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ο Γιώργος Μαυρίδης, προσπαθεί να πιάσει την ιστορία από την αρχή της δίνοντας την δική του εξήγηση για την πρόταση του καναλιού, τη συμφωνία αλλά και σε ποιο στάδιο βρίσκεται αυτή τη στιγμή η δωρεά του.
Ο Γιώργος Μαυρίδης μεταξύ άλλων αναφέρει για το πώς έγινε η προσέγγιση του ΑΝΤ1 και τι περιελάβανε η οικονομική πρόταση: 

«Ξεκινησε η συζήτηση με την πρόταση να γίνω ο δεύτερος παρουσιαστής του Nomads αφού ο Γρηγόρης θα ήταν στις Φιλιππινες. Το πλάνο που είχαν στο μυαλό τους ήταν να βγαίνει από την Αθήνα live ενα επεισόδιο την εβδομάδα και να δείχνει ζωντανά την εξέλιξη του παιχνιδιού.
Η απάντηση μου ήταν αρνητική πριν ακόμα ξεκίνησει η συζήτηση σε ότι αφορά το περιεχόμενο του ριαλιτι επιβίωσης. Στο παρελθόν ήμουν κατηγορηματικος σε ότι ειχε να κάνει με τα συγκεκριμένα format και ειχα εκφραστεί και δημόσια για αυτό.
Ο ΑΝΤ1 ήθελε πολύ να συνεργαστούμε και μου το έδειξε με καθε τρόπο. Έτσι μου έγινε η πρόταση αφού δεν θέλω την παρουσίαση, να μπω στο παιχνίδι ως παίκτης αφού πίστευαν ότι ταίριαζε πολύ στο προφίλ μου ως νομάς.
5.000 ευρώ την εβδομάδα ήταν η πρόταση για να μπω ως παίχτης στο Nomads.
Νούμερο που δεν μου είχε προταθεί ποτέ μέχρι εκείνη την στιγμή στην τηλεόραση παρότι συμμετείχα 4 χρόνια σε εκπομπές.
Έφυγα με την πρόταση ώστε να σκεφτώ και να απαντήσω όσο πιο σύντομα γινόταν».
Ο γνωστός παρουσιαστής στη συνέχεια λέει κάτω υπό ποιο σκεπτικό είπε το «ναι» και την απάντηση του ANT1: «Το έβαλα απο εδώ, το έβαλα απο εκεί και δεν χωρούσε πουθενά μεσα στο κεφάλι μου, κατέληξα ότι αν ειναι να φύγω μια μέρα από αυτό τον χώρο τουλάχιστον να αφήσω κάτι πίσω μου, έτσι κι αλλιώς πιστεύω ότι υπάρχει ημερομηνίας λήξης σ αυτό τον χώρο.
Πήρα τηλέφωνο τους γονείς που κάνουμε δράσεις μάζι και τους ρώτησα αν υπάρχει κάτι μεγάλο να κάνουμε. Θεώρησα ότι έχουμε μια καλη ευκαιρία να μαζέψουμε χρηματα πιο εύκολα από το να κάνουμε τατουάζ όλη μέρα.
Η απάντηση ήταν μια…. Γιώργο η παιδιατρική πτέρυγα του ΑΧΕΠΑ θέλει ανακαίνιση έχει τα χαλια της.
Ξεκίνησα τα τηλέφωνα και πρώτα απ´ολους πήρα εναν άνθρωπο που σέβομαι και εκτιμώ βαθύτατα, τον κ. Ανδρέα Γιαννόπουλο, διευθυντή στην παιδιατρική πτέρυγα του ΑΧΕΠΑ.
Εναν γιατρό που βοηθάει παιδιά, γονείς, γιατρούς και πολλές φορές το κάνει με προσωπικό του κόστος.
Συγκεκριμενα μου είπε:
“Γιώργο η πτέρυγα για να ανακαινιστεί κοστίζει 140.000 ευρώ, έχω μαζέψει από επιδοτήσεις 70.000€ χρειαζόμαστε αλλά τόσα, αν έχεις την δυνατότητα, αυτό είναι που έχουμε απόλυτη ανάγκη”.
Με αυτές τις κουβέντες πήγα την επόμενη κιολας μέρα στον ΑΝΤ1 και τους ζητησα το εξής:
Μου προτείνετε 5 την εβδομάδα, αν τα καταφέρω και μείνω 3 μήνες θα σας κοστισω 60, αν με θέλετε τόσο πολύ στο πρότζεκτ που λέγεται Nomads, μην με δείτε σαν αμειβόμενο, δώστε μου όλο το ποσό να κάνω ανακαίνιση την πτέρυγα.
Γνωρίζοντας ότι ο ΑΝΤ1 έχει ταμείο εταιρικης κοινωνικης ευθυνης και βοηθάει, σκέφτηκα ότι θα ήταν εφικτό να συμπληρωθεί το ποσο από εκεί ώστε να γίνει η ανακαίνιση με την προϋπόθεση οτι εγω θα μπω και θα βάλω τα δυνατά μου, θα προπονήθω σκληρά και θα φτάσω όσο πιο μακριά μπορώ για να σας αποζημίωσω.
Νομίζω ότι το κατάφερα με το παραπάνω.
Η διοίκηση του σταθμού απάντησε άμεσα. “Δώστε του ότι χρειάζεται είμαστε μαζι του”».
Στη συνέχεια ο Γιώργος Μαυρίδης αναφέρει ότι λόγω επαγγέλματος «κατασκευαστικά μπορώ να φτιάξω τα πάντα, έχω την τεχνογνωσία και τα συνεργεία να φτιάξω μια πολυκατοικία από τα θεμέλια, το κάνω 15 χρόνια με τα μαγαζιά μου και ξέρω ακριβώς τι χρειάζεται». Με αυτά τα δεδομένα όπως αναφέρει ο ίδιος «επικοινώνησα με την κα. Παπαμερη του ΑΝΤ1 που μέχρι εκείνη στην στιγμή είχε αναλάβει να με βοηθήσει στο έργο και της πρότεινα, να έρθει σε επαφή με τον κύριο Σπύρο Σουλη που είναι αρχιτέκτονας ώστε να αναλάβει εκείνος το έργο για λογαριασμό μου». Για να συμπληρώσει ότι «ο ΑΝΤ1 είναι σύμφωνος, ο Σπύρος το ίδιο και κατόπιν συνάντησης του Κ. Γιαννοπούλου με τους υπευθυνους του ΑΝΤ1 πήραμε το πράσινο φως και δώσαμε τα χέρια. Η ανακαίνιση θα γινόταν με ιδιωτική πρωτοβουλία.
Ολα παίρνουν τον δρόμο τους, το κέρδος και το όφελος του νοσοκομείου από ολη αυτή την ιστορία είναι το εξής.
(140 χιλιάρικα που κόστιζε η ανακαίνιση και τα 70 μαζεμένα στο ταμείο που μπορούν να γίνουν μηχανήματα παμε στα 210 χιλιάρικα.
210 χιλιάρικα φίλε μου το όφελος.
Το επόμενο μου βήμα είναι το παιχνίδι, προπονούμαι σκληρά ολο το καλοκαίρι, εχω βάλει στόχο να μπω και να το πάρω, να κερδίσω τα 150.000€ που είναι το έπαθλο και να κάνω έναν ξενώνα για τους γονείς που κοιμούνται στους διαδρόμους στις καρέκλες και στα αυτοκίνητα τους».
Στο τέλος μεταξύ άλλων ο Γιώργος Μαυρίδης ανέφερε ποια προβλήματα αντιμετωπίζει όσον αφορά την διεκπεραίωση του στόχου του και σε ποιο στάδιο βρίσκεται τώρα: «Φτάνουμε στο τέλος της ιστορίας, το αγκάθι είναι ένα, το νοσοκομείο είναι κρατικό, δεν μπορεί να υπάρξει χορηγία από καμιά εταιρεία, η αν υπάρχει να μην φαίνεται ως χορηγία, αλλά μόνο από φυσικό πρόσωπο, δεν μπορεί δηλαδή μια αλυσίδα καταστημάτων η μια εταιρεία να διαφημιστεί μέσα από μια δωρεά και εκεί υπάρχει στοπ.
Το θέμα είναι γραφειοκρατικό και μόνο οι υπεύθυνοι μπορούν να με βοηθήσουν.
Εκεί κόλλησε το έργο μέχρι και τώρα που μιλάμε και προσπαθώ 2 μέρες τώρα να γράψω αυτό το κείμενο να εξηγήσω στον κόσμο τι έχει συμβεί.
Λίγο πριν κοινοποιήσω αυτό το κείμενο χτύπησε το τηλέφωνο μου, το υπουργείο υγείας προσφέρθηκε να με βοηθήσει να ξεπεράσω τα προβλήματα ώστε να γίνει το έργο με κάθε τρόπο και να είναι ο σωστός από όλες τις πλευρές ώστε να μην υπάρχει ούτε ένα ψεγάδι σ αυτή την προσπάθεια. Μου εξήγησαν ότι το κόλλημα έχει να κάνει γιατί στο παρελθόν με τις δωρεές υπήρχαν βρωμιές και αποφάσισαν να το ελέγχουν με κάθε τρόπο.
Το καλό σε όλη την υπόθεση είναι ένα, ότι έγινε γνωστή μια ιστορία και στο τέλος θα βγει κάτι όμορφο από αυτό και ελπίζω να έχουμε ένα αίσιο τέλος. Έτσι κι αλλιώς πλέον δεν μπορεί να γίνει και αλλιώς αφού έχει πάρει τέτοια έκταση το θέμα.
Φτάσαμε Μάιο του 2018. Σχεδόν ένα χρόνο τώρα δουλεύω γι αυτό το έργο και δεν θα σταματήσω μέχρι να το πετύχω».
ΠΗΓΉ:newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα