Δευτέρα 26 Αυγούστου 2019

ΔΗΛΩΣΗ Σωτήρη Γιαννόπουλου, τ. Αντιδημάρχου Κυπαρισσίας, συμβούλου Δ.Κ. Κυπαρισσίας

«Περιπετειώδης αλλά κι όμορφη η αυτοδιοικητική πορεία 29 ετών»
Τις επόμενες μέρες ολοκληρώνεται η δημοτική περίοδος 2014-2019 και μαζί με αυτή ολοκληρώνεται η προσωπική αυτοδιοικητική μου πορεία συμπληρώνοντας είκοσι εννέα (29) χρόνια, καθώς συνειδητά αποφάσισα να μην είμαι υποψήφιος στις διεξαχθείσες εκλογές του Μαΐου. Είκοσι εννέα ολόκληρα χρόνια, στο δήμο Κυπαρισσίας από το 1991 μέχρι και το 2010, στο δήμο Τριφυλίας και τη Δημοτική Κοινότητα Κυπαρισσίας από το 2011 μέχρι σήμερα. Δημοτικός σύμβουλος, πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, αντιδήμαρχος, πρώτος πρόεδρος της ΔΕΥΑ Κυπαρισσίας, σύμβουλος της Δημοτικής Κοινότητας Κυπαρισσίας από το 2011 μέχρι σήμερα, με την εμπιστοσύνη και την αγάπη των
συμπατριωτών μου οι οποίοι μου έκαναν την ύψιστη τιμή να με εκλέγουν επί 7 συνεχείς εκλογικές αναμετρήσεις. Μια πορεία ζωής, με ευχάριστα και δυσάρεστα, με ενθουσιασμό κι απογοητεύσεις, μα πάνω απ’ όλα με τη χαρά και την ευχαρίστηση της προσφοράς. Γνωρίζετε πως ποτέ δε συμβιβάστηκα, δεν κρύφτηκα, δε λιποψύχησα. Δεν έπαψα ποτέ να έχω το θάρρος της γνώμης μου και να την καταθέτω ευθαρσώς, θέτοντας πρώτα απ’ όλα και πάνω απ’ όλα, το συμφέρον του τόπου μας! Γι’ αυτό και δε δίστασα να υπερβώ

τεχνητές διαχωριστικές γραμμές! Δεν έπαψα ποτέ, ακόμη και σε δύσκολες στιγμές της ζωής μου, να νοιάζομαι για την Κυπαρισσία, να μάχομαι για την πρόοδο, την προκοπή και
την ευημερία των συμπατριωτών μου. Πάντα στην πρώτη γραμμή για την Κυπαρισσία, την πόλη της ζωής μας! Με σεβασμό στη Δημοκρατία, τη νομιμότητα και τους συμπατριώτες μου.
Στην πορεία αυτών των είκοσι εννέα ετών μπορεί να έκανα και λάθη, δεν ήταν όμως εσκεμμένα. Με την ευθύτητα που, γνωρίζετε ότι, με διακρίνει, έλεγα και έπραττα πάντα αυτό που πίστευα! Και νιώθω ευγνωμοσύνη στους συμπατριώτες μου για την εμπιστοσύνη και την αγάπη που με περιέβαλαν και την έμπρακτη στήριξη, δια της ψήφου τους, που διαρκώς μου παρείχαν!
Ολοκληρώνεται, λοιπόν, η περιπετειώδης, θα έλεγα, αλλά και όμορφη αυτοδιοικητική μου πορεία ύστερα από είκοσι εννέα χρόνια! Αυτό, σε καμία περίπτωση, δε σημαίνει ότι δε θα συνεχίσω να νοιάζομαι για να είναι ο Δήμος Τριφυλίας – Δήμος για όλους και η Κυπαρισσία – πόλη για όλους! Για να γίνει η Κυπαρισσία αυτή που αξίζουμε, ελπίζουμε, θέλουμε και προσδοκούμε: μια πιο σύγχρονη, όμορφη και ανθρώπινη πόλη! Πόλη που δε θα μας πληγώνει και δε θα την πληγώνουμε. Πόλη αντάξια της ιστορίας της και των ανθρώπων της!
Επιτρέψτε μου, κλείνοντας, να ευχαριστήσω το “Νέστορα της Αυτοδιοίκησης”, δήμαρχο Ηλία Π. Τσίγγανο, δίπλα στον οποίο υπηρέτησα την πόλη και τους συμπατριώτες μου και από τον οποίο διδάχτηκα αρχές διοίκησης και αξίες ζωής, όπως επίσης το Θανάση Πετρόπουλο που ενώσαμε δυνάμεις από το 2006, του οποίου ωστόσο τις υπηρεσίες στη διοίκηση και την προσφορά στερήθηκε η πόλη εξαιτίας κομματικών συσχετισμών και του απίθανου 42%. Αλλά και όσους συνεργαστήκαμε στο δήμο Τριφυλίας και τη Δ.Κ. Κυπαρισσίας. Ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους μου αιρετούς και βεβαίως τους συνεργάτες μου υπαλλήλους, οι οποίοι έδιναν και δίνουν καθημερινό αγώνα, υπό
αντίξοες πολλές φορές συνθήκες και, όσο κι αν δε φαίνεται ή δε γίνεται αντιληπτό, χωρίς αυτούς δήμος, ως ζωντανός οργανισμός, δε θα υπήρχε και δε μπορεί ποτέ και πουθενά να υπάρχει. Οι υπάλληλοι του δήμου είναι οι στυλοβάτες του! Και τους οφείλουμε όλοι σεβασμό και τιμή για τις υπηρεσίες τους!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ ευγνωμοσύνης στις συμπατριώτισσες και τους συμπατριώτες μου για τηνεμπιστοσύνη και την αγάπη τους όλα αυτά τα χρόνια! Είμαι περήφανος γιατι ξεκινώντας από το Ραφτόπουλο το 1948 γνώρισα ανθρώπους κι έκανα φίλους με ισχυρούς δεσμούς, πέρα και πάνω από κόμματα και ιδεολογίες, παρά το γεγονός ότι, είναι γνωστό, ήμουν κομματικό στέλεχος της ΝΔ καισυνδικαλιστής στον ΟΣΕ σε χρόνια σκληρών κομματικών συγκρούσεων.
Ευχαριστώ βεβαίως την οικογένειά μου, η οποία σε όλες τις μάχες που έδωσα και σε όλη αυτή την πορεία είναι δίπλα μου!
Εύχομαι ειλικρινά η νέα δημοτική Αρχή Τριφυλίας, που το Σάββατο ορκίστηκε και τις επόμενες μέρες αναλαμβάνει καθήκοντα, ο δήμαρχος και όλοι οι εκλεγμένοι δημοτικοί σύμβουλοι καθώς και το συμβούλιο Κοινότητας Κυπαρισσίας, να πορευτούν με σύνεση, σοβαρότητα, υπευθυνότητα, με ανυπόκριτη σύνθεση και ανιδιοτελή συνεργασία για το καλό του τόπου μας και την ευημερία των συμπατριωτών μας.
Κυπαρισσία, 26/08/2019
Σωτήρης Γιαννόπουλος
τ. Αντιδήμαρχος, σύμβουλος Δ.Κ. Κυπαρισσίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα