Σάββατο 31 Αυγούστου 2019

Δήλωση-γρίφος του δημοτικού συμβούλου Τριφυλίας, Άγγελου Κοροβίλα

«Δεν αναλαμβάνω καμία απολύτως θέση» 
και «καλή επιτυχία στην παράταξη…»
Σε μια δήλωση-γρίφο προέβη χθες το πρωί, δύο 24ωρα πριν από την έναρξη της νέας δημοτικής περιόδου, ο εκλεγείς, δεύτερος σε σταυρούς προτίμησης, δημοτικός σύμβουλος Τριφυλίας με το συνδυασμό «ΑΝΟΔΟΣ Τριφυλίας» του νέου δημάρχου, Γιώργου Λεβεντάκη, Άγγελος Κοροβίλας. 
Όπως τονίζει, δεν αναλαμβάνει καμία απολύτως θέση (σ.σ. στη διοίκηση του Δήμου), ενώ εύχεται καλή επιτυχία στην παράταξη…
Ο ίδιος, αν και ρωτήθηκε, δε θέλησε – για την ώρα, τουλάχιστον – να δημοσιοποιήσει τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να τηρήσει αποστάσεις από το σχήμα διοίκησης της νέας Δημοτικής Αρχής Τριφυλίας. Ωστόσο, το ότι στη δήλωσή του αναφέρει τον έντιμο και ακέραιο χαρακτήρα του και την ηθική του ως ανθρώπου, που γνωρίζει όλη η τοπική κοινωνία της Τριφυλίας, συσχετίζοντάς τα με ανάληψη προνομιούχου θέσης στο Δήμο, που- όπως είπε- του προτάθηκε, λέγοντας πως δήλωσε εξ αρχής ότι δεν επιθυμεί να αναλάβει απολύτως καμία τέτοια θέση, καθιστά το γρίφο ακόμη πιο δυσεπίλυτο.
Η δήλωση του κ. Κοροβίλα έχει ως εξής: «Στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές συμμετείχα με το συνδυασμό “ΑΝΟΔΟΣ” του Γεωργίου Λεβεντάκη. Στη συμμετοχή αυτή οδηγήθηκα από την αγάπη μου για τον τόπο μου, τον τόπο που γεννήθηκα, μεγάλωσα και ανδρώθηκα, τιμώντας τις αξίες και τις αρχές που έλαβα από την οικογένεια μου. Ζω από τη γη αυτή και έχω μάθει να είμαι στρατιώτης πρώτης γραμμής, δουλευτής και ποτέ δε φοβήθηκα τη δουλειά και την ανάληψη ευθύνης. 
Γι’ αυτό το λόγο συμμετείχα στις δημοτικές εκλογές, με γνώμονα μόνο το καλό του τόπου μου, την πρόοδο και την ανάδειξή του, καθώς και την επίλυση σοβαρών ζητημάτων που ταλανίζουν εδώ και χρόνια τους κατοίκους της Τριφυλίας. Γι’ αυτό το λόγο, άλλωστε, οι συμπολίτες μου Τριφύλιοι με εμπιστεύθηκαν και με τίμησαν με την ψήφο τους, χρίζοντάς με δημοτικό σύμβουλο και μάλιστα δεύτερο σε ψήφους σε όλη την Τριφυλία. 
Γνωρίζοντας όλη η τοπική κοινωνία της Τριφυλίας τον έντιμο και ακέραιο χαρακτήρα μου, την ηθική μου ως ανθρώπου και παρότι μου προτάθηκε να αναλάβω προνομιούχο θέση στο Δήμο Τριφυλίας, δήλωσα εξ αρχής ότι δεν επιθυμώ να καταλάβω απολύτως καμία τέτοια θέση. Με την παρούσα δηλώνω ότι δεν επιθυμώ και δεν αναλαμβάνω καμία απολύτως θέση προέδρου, νομικού προσώπου του Δήμου, μέλους επιτροπών κ.λπ., αλλά επιθυμώ να παραμείνω απλός δημοτικός σύμβουλος. 
Από την πρώτη στιγμή υπήρξα αρωγός της παράταξης “ΑΝΟΔΟΣ”, συνδράμοντας με κάθε τρόπο στην επιτυχία και στην εκλογή του Γεωργίου Λεβεντάκη. Ευχαριστώ όλους τους συμπολίτες μου που με τίμησαν με την ψήφο τους και έχοντας την αίσθηση της ευθύνης του βάρους των 897 σταυρών που έλαβα, σας δηλώνω ότι θα παραμείνω δίπλα σας, σαν πιστός απλός στρατιώτης. Ήμουν, είμαι και θα είμαι ετοιμοπόλεμος για το καλό του τόπου μας. Καλή επιτυχία στην παράταξη...».
Του Ηλία Γιαννόπουλου, tharros
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα