Πέμπτη 29 Αυγούστου 2019

Χαμόγελα στην Τριφυλία για τις επιτυχίες εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Επιτυχίες και διακρίσεις είχαν για ακόμα μια χρονιά στις Πανελλαδικές Εξετάσεις οι μαθήτριες και οι μαθητές των Γενικών Λυκείων της Τριφυλίας και του 1ου ΕΠΑΛ Κυπαρισσίας. Μάλιστα, οι επιτυχίες εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση λαμβάνουν ακόμα μεγαλύτερη αξία, καθώς οι υποψήφιες και οι υποψήφιοι πέρασαν σε σχολές και τμήματα που αποτελούν τις πρώτες τους επιλογές!
Σημειώνεται ότι η πρώτη των πρώτων από τα Λύκεια της Τριφυλίας και ευρύτερα, Ήλια Γεωργοπούλου, από το ΓΕΛ Γαργαλιάνων, εισήχθη στην Ιατρική Πάτρας. Σημαντικές επιτυχίες σημείωσε και το 1ο ΕΠΑΛ Κυπαρισσίας, με μαθήτριες και μαθητές να πετυχαίνουν την εισαγωγή τους σε σχολές και τμήματα, αναδεικνύοντας τις ευκαιρίες, δυνατότητες και προοπτικές που ανοίγονται στη ζωή των νέων από τα ΕΠΑΛ! Η ανακοίνωση των βάσεων, ως γνωστόν, έγινε χθες το πρωί και στα ΓΕΛ της περιοχής συναντηθήκαμε και μιλήσαμε με επιτυχούσες και επιτυχόντες. Λαμπερά πρόσωπα, με πλατιά χαμόγελα ευτυχίας, είχαν όλες και όλοι! Και βεβαίως, συναισθήματα συγκίνησης, χαράς, ενθουσιασμού, ικανοποίησης και ανυπομονησίας για τη φοιτητική ζωή και τις εμπειρίες που θα ζήσουν, καθώς και για το μέλλον τους!

Ήλια Γεωργοπούλου, ΓΕΛ Γαργαλιάνων: «Πέρασα στην Ιατρική Πατρών και είμαι πολύ ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα, γιατί πέρασα στη σχολή που ήθελα. Η ικανοποίηση είναι ακόμη μεγαλύτερη, γιατί έδινα Πανελλήνιες για δεύτερη φορά. Ευχαριστώ τους γονείς μου, τους καθηγητές του Λυκείου Γαργαλιάνων και τους καθηγητές του φροντιστηρίου μου. Θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που πέτυχαν στις εξετάσεις και να τους ευχηθώ καλή σταδιοδρομία».
 

Άγγελος Δημόπουλος, ΓΕΛ Κυπαρισσίας: «Πέρασα στην πρώτη μου επιλογή, στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Νιώθω χαρούμενος και θέλω να ευχαριστήσω το διευθυντή μου και τους καθηγητές μου που με βοήθησαν σε όλη αυτή τη διαδικασία».
 

Ηλίας Διαμαντής, ΓΕΛ Κυπαρισσίας: «Έχω περάσει στη Σχολή Αστυφυλάκων κaι είμαι χαρούμενος. Είναι η δεύτερη χρονιά που έδινα φέτος. Πιστεύω, όποιος έχει στόχους και έχει την υποστήριξη από γονείς και φίλους, όπως είχα εγώ, να ξαναδώσει για να τους πετύχει, τίποτα δεν είναι ανέφικτο. Τη συγκεκριμένη Σχολή την ήθελα από μικρός, ήθελα γενικά Αστυνομία – Πυροσβεστική. Ήταν στόχος από παλιά και τον πέτυχα».
 

Στέφανος Καλής, ΓΕΛ Κυπαρισσίας: «Είχα βάλει πρώτη και μοναδική επιλογή τη Θεολογία. Τελικά κατάφερα, πέρασα και, απ’ ό,τι φαίνεται, πρώτος στη σχολή μου. Αισθάνομαι δικαιωμένος από τις προσπάθειες και πολύ ευχαριστημένος, δεν το περίμενα να γράψω τόσο υψηλά. Εύχομαι κάθε παιδί να έχει ό,τι επιτυχία ποθεί. Είμαι πολύ ευχαριστημένος, ανυπομονώ πάρα πολύ, γιατί μου αρέσει πολύ το αντικείμενο και θέλω πολύ να το διδαχθώ».
 

Παναγιώτης Μπακολιάς, ΓΕΛ Κυπαρισσίας: «Πέρασα στο Μαθηματικό Λαμίας 26ος. Είχα βάλει όλα τα Μαθηματικά. Δεν πίστευα ότι θα περάσω στη Λαμία, ετοιμαζόμουν για Κρήτη. “Έκατσε” η Λαμία, εντάξει, καλά. Ήμουν ανάμεσα σε Φυσικό, Μαθηματικό, Πολυτεχνείο και κατέληξα να βάλω Μαθηματικό. Δεν ήταν κάτι το οποίο είχα σκεφτεί πολύ. Είμαι ικανοποιημένος αφού πέρασα στη σχολή που ήθελα».
 

Δέσποινα Φλάρη, ΓΕΛ Κυπαρισσίας: «Πέρασα Μηχανικών Υπολογιστών και Πληροφορικής στα Γιάννενα. Είμαι πολύ ευχαριστημένη. Είναι μια πολύ καλή σχολή. Ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά, αλλά οι κόποι ανταμείφθηκαν κι εύχομαι καλά αποτελέσματα και στα υπόλοιπα παιδιά».
 

Ειρήνη Βλάχου, ΓΕΛ Κυπαρισσίας: «Πέρασα Επιστημών Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία στην Πάτρα. Ήταν η δεύτερή μου επιλογή. Παρόλο που έγραψα περισσότερο, ήταν το όνειρό μου ν’ ασχοληθώ με τα παιδιά. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη. Ευχαριστώ το σχολείο, τους γονείς μου».
 

Παρασκευάς Μεϊντάνης, ΓΕΛ Φιλιατρών: «Περνάω Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας. Είμαι πολύ χαρούμενος, γιατί αυτό ήθελα απ’ την αρχή. Πιστεύω ότι είναι λειτούργημα, προσφέρει στην κοινωνία, το ήθελα από μικρός, μου άρεσε και το κατάφερα».
 

Αναστασία Παναγιωτοπούλου, ΓΕΛ Φιλιατρών: «Πέρασα στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Το ήθελα πολύ. Αισθάνομαι ανακούφιση και ευχαρίστηση. Ήταν η δεύτερή μου επιλογή. Πρώτη ήταν Λογιστικής Χρηματοοικονομικής, αλλά ήταν κι αυτό από τις πρώτες μου επιλογές, το ήθελα όσο και το πρώτο».
 

Ανδρέας Μυλωνάς, ΓΕΛ Φιλιατρών: «Πέρασα Σχολή Ικάρων (Ιπτάμενοι). Είναι η πρώτη μου επιλογή. Έδινα δεύτερη φορά. Αισθάνομαι πάρα πολύ χαρούμενος, γιατί από μικρό παιδί ήθελα να γίνω αξιωματικός της Πολεμικής Αεροπορίας και γενικότερα να πετάω ψηλά στον ουρανό. Από μικρό παιδί το ήθελα, θυμάμαι συγκεκριμένα ότι έβγαινα έξω στο μπαλκόνι όταν άκουγα μαχητικό F16, κούναγα σημαίες, ήταν τρέλα. Ήθελα από μικρό παιδί να γίνω πιλότος».
 

Αντώνης Σπυρόπουλος, ΓΕΛ Γαργαλιάνων: «Πέρασα Φιλολογία Αθήνας, 5ος στη σειρά. Είμαι πολύ ικανοποιημένος. Ήταν δικαίωση για όλο το διάβασμα που είχα κάνει αυτό το διάστημα, αλλά και την αγωνία που είχα. Με τα αποτελέσματα εκπληρώθηκε ο σκοπός μου και επίσημα».
 

Γιώργος Σκούντζος, ΓΕΛ Γαργαλιάνων: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος για τη σχολή που πέρασα και για την πόλη, Κτηνιατρική Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης».
Του Ηλία Γιαννόπουλου, tharros

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα