Τετάρτη 27 Μαΐου 2020

Επίθεση με βιτριόλι: Τι κατέθεσε γραπτώς στους αστυνομικούς η 34χρονη

Χωρίς να πει κάτι καινούργιο από όσα είχε πει προφορικά όσες φορές την είχαν δει οι αστυνομικοί, ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η γραπτή κατάθεση της 34χρονης γυναίκας που έπεσε θύμα επίθεσης με βιτριόλι, στην Καλλιθέα.
Δυο γυναίκες αστυνομικοί μαζί με έναν άνδρα πήγαν το μεσημέρι στο νοσοκομείο και αρχικά ζήτησαν από τη γυναίκα με ηρεμία να τους περιγράψει ό,τι θυμάται από τη στιγμή της επίθεσης.
Σύμφωνα με πληροφορίες η 34χρονη ανέφερε:
«....Στάθηκα μπροστά στο ασανσέρ και περίμενα. Κοιτούσα χαμηλά και ένιωσα την παρουσία της από τη σκάλα που πάει στο υπόγειο. Φορούσε μάλλον σκουφί μαύρο, μαύρη προστατευτική μάσκα ήταν ψηλή στο ύψος μου και αδύνατη».
Η 34χρονη είπε στους αστυνομικούς τι ακολούθησε από τη στιγμή που η δράστης έριξε

πάνω της το επικίνδυνο καυστικό υγρό.
«Μου έριξε μεγάλη ποσότητα του υγρού μια φορά σε όλο το πρόσωπο μου και εξαφανίστηκε. Έτρεξα δίπλα στο φαρμακείο και φώναζα καίγομαι κάτι μου έριξαν. Έπλυνα λίγο το πρόσωπο μου και έβγαλα κάποια ρούχα που είχαν ποτίσει από το υγρό».
Το κλιμάκιο των αστυνομικών την ρώτησε πολλές φορές αν πάει κάπου το μυαλό της για ποιος μπορεί να βρίσκεται πίσω από την επίθεση, όμως η 34χρονη επανέλαβε ότι όσο και αν έχει σκεφτεί δεν μπορεί να καταλάβει ποιο μπορεί να είναι αυτό το πρόσωπο.
«...Δεν μπορώ να φανταστώ ποιος ήθελε να μου κάνει τόσο κακό. Ούτε με είχαν απειλήσει ούτε είχα διάφορες με κανέναν».  cnn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα