Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2022

Σοκ στον αθλητισμό: Θετικός σε έλεγχο ντόπινγκ ο μαραθωνοδρόμος Κωνσταντίνος Γκελαούζος


Θετικός σε έλεγχο ντόπινγκ φέρεται να βρέθηκε ο Έλληνας πρωταθλητής και μαραθωνοδρόμος, Κωνσταντίνος Γκελαούζος.
Σύμφωνα με το gazzetta.gr, ο δρομέας του στίβου πέρασε έλεγχο ντόπινγκ κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του στο υψόμετρο της Ιταλίας και μετά το άνοιγμα του πρώτου δείγματος (sample A) προέκυψε πως είναι θετικός σε απαγορευμένη ουσία.
Ωστόσο, έχει δικαίωμα εξέτασης και του δεύτερου δείγματος (sample B) και μόνο αφού γίνει αυτό θα μπορέσει να ανακοινωθεί επίσημα το ότι έχει κάνει χρήση απαγορευμένων ουσιών.
Ο ίδιος, μετά τα δημοσιεύματα για το θετικό δείγμα σε έλεγχο, απάντησε με ανάρτηση στο Instagram λέγοντας: "Καλησπέρα σας όλους. Φτιάχνω αυτό το βιντεάκι γιατί μου έστειλαν κάτι για ένα δημοσίευμα που γράφει κάτι για εμένα. Παιδιά, εγώ κάνω κανονικά την προπόνησή μου, κατεβαίνω τώρα σκεφτείτε από το βουνό. Είναι όλα καλά, όλα καλά, δεν ασχολούμαι".
"Η είδηση αυτή είναι σοκ για μένα. Ήμουν στο χωριό μου για προετοιμασία στο βουνό και είδα πριν λίγες ώρες το e-mail, με το οποίο με ενημέρωναν για το εύρημα. Κατεβαίνω τώρα Αθήνα για να διαπιστώσω επ’ ακριβώς τι έχει συμβεί. Θέλω να λάμψει η αλήθεια, όχι τόσο για μένα όσο για τους δικούς μου ανθρώπους" δήλωσε ο αθλητής στο sdna.gr.
Ο Κωνσταντινός Γκελαούζος είναι ο κορυφαίος μαραθωνοδρόμος της χώρας τα τελευταία χρόνια. Στις 6 Δεκεμβρίου 2020, στον Διεθνή Μαραθώνιο της Βαλένθια, πέτυχε τον 6ο καλύτερο χρόνο όλων των εποχών στην Ελλάδα, με χρόνο 2:14:44.
Στις 14 Νοεμβρίου 2021 και με χρόνο 2:16:49, πέτυχε την καλύτερη επίδοση όλων των εποχών που έχει γίνει από Έλληνα δρομέα στην κλασική διαδρομή του Μαραθωνίου της Αθήνας. Στις 25 Σεπτεμβρίου 2022 σημείωσε εκ νέου ατομικό ρεκόρ στον Μαραθώνιο του Βερολίνου, ανεβαίνοντας στην πέμπτη θέση όλων των εποχών στην Ελλάδα.
Ο Έλληνας μαραθωνοδρόμος τερμάτισε φέτος στη δεύτερη θέση στον Κλασικό Μαραθώνιο της Αθήνας πίσω από τον Χαράλαμπο Πιτσώλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα