Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Σκληρή κόντρα Κυριάκου Μητσοτάκη- Φαήλου Κρανιδιώτη!

Σκληρή κόντρα Κυριάκου Μητσοτάκη- Φαήλου Κρανιδιώτη. «Όψιμο Νεοδημοκράτη», τον αποκάλεσε ο βουλευτής της ΝΔ , «προφυρογέννητο» τον είπε ο συνεργάτης«Όψιμο Νεοδημοκράτη», χαρακτήρισε τον Φαήλο Κρανιδιώτη ο βουλευτής της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης και η αιχμηρή απάντηση περί «προφυρογέννητου» και όχι μόνο, από τον στενό συνεργάτη του προέδρου της ΝΔ, δείχνει ότι η κόντρα αυτή (με ή χωρίς τις «ευλογίες» του κ. Σαμαρά), μόλις τώρα αρχίζει! Μιλώντας στο ραδιόφωνο ΒΗΜΑ 99,5 ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ανέφερε:
«Είναι όψιμος Νεοδημοκρατης. Γνωρίζω τους αγώνες του για τον Οτσαλάν και τον Αραφάτ, όχι όμως και για τη ΝΔ. Γι΄ αυτό δεν μπορεί να κάνει υποδείξεις σε εκλεγμένους βουλευτές στη ΝΔ», προσθέτοντας ότι υπάρχουν και άλλα πρόσωπα, χωρίς θεσμική ιδιότητα μέσα στο κόμμα, που δεν βοηθούν τη ΝΔ, διότι προκαλούν διχασμό, αντί σύνθεσης απόψεων. Ωστόσο ο κ. Μητσοτάκης, διαφώνησε με τα περί «ακροδεξιών σταγονιδίων» του κ. Χατζηγάκη.
  Σε δημοσιογραφική ερώτηση πώς σχολιάζει τις δηλώσεις του κ. Μητσοτάκη, ο κ. Κρανιδιώτης υπήρξε καυστικός: «Όποιος διεκδικεί το αλάθητο, να προσχωρήσει στον Καθολικισμό και να γίνει Πάπας. Είναι αλήθεια πως η δράση μου από τα 16-17 μου δεν ήταν και δεν είναι στενά κομματική» αλλά η δράση του εστιάστηκε σε θέματα εθνικής πολιτικής.
«Αγωνιστικές κινητοποιήσεις στο Κολωνάκι, τη Μύκονο και την Αράχοβα δεν έχω κάνει, τα τιμολόγια μου είναι πληρωμένα στην ώρα τους, τις τιμές της αγοράς τις γνωρίζω και δεν είμαι πορφυρογέννητος. Δεν παρέλαβα από τον πατέρα μου κανένα πολιτικό τιμάριο, μόνο το παράδειγμα του», δήλωσε αιχμηρά, προσθέτοντας: «Εγώ πάντως στις 9 Οκτωβρίου 2009, όπως και πριν, επί χρόνια, ψήφισα Νέα Δημοκρατία και Κώστα Καραμανλή, τον οποίο στήριξα και με κείμενα μου προεκλογικά. Κάποιοι άλλοι δεν είμαι σίγουρος και τι ψήφισαν και τι εύχονται».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα