Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Ο ΣΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥ!

ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΣ .... ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ, ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ;
Ποτέ δεν ξεχνώ από που ξεκίνησα τη ζωή μου, κι αυτό για να μην ξεχνώ ποτέ ποιος είμαι.

Ο δυνατός δεν πορνεύει την αρετήν και δεν καταπατά το νόμο.

Τα γράμματα κι οι σπουδές είναι οι ασκήσεις του νου.
Η παιδεία όμως είναι ο κυβερνήτης του βίου μας.

Το αντίθετο του μιλώ δεν είναι το ακούω....είναι το περιμένω.

Αν δεν κατανοείς τη σιωπή μου τότε δεν μπορείς να καταλάβεις τι σου λέω......

Η μόρφωση, η παιδεία είναι στολίδι για την ευτυχία μου....και το καταφύγιό μου στα δύσκολα και στον πόνο..

Δεν ξέρω αν ο Θεός είναι «πανταχού παρών», έχει όμως ..... ρουφιάνους παντού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα