Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

«Θα τη βγάλουμε καθαρή, όταν... μπουν στη φυλακή»

Ο ΝΙΚΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ "Ε" «Θα τη βγάλουμε καθαρή, όταν... μπουν στη φυλακή»       
Συνέντευξη στη Μαρία Τομαρά
 «Θα τη βγάλουμε καθαρή, όταν θα βάλουμε αυτούς που πρέπει φυλακή» λέει ο Μεσσήνιος ηθοποιός και σκηνοθέτης Νίκος Καλογερόπουλος υποστηρίζοντας ότι μόνο έτσι θα βγούμε από την κρίση. Ο Νίκος Καλογερόπουλος την 1 Φεβρουαρίου θα βρεθεί στην Καλαμάτα στη Μουσική Σκηνή "Σπονδές" προσκεκλημένος του σχήματος "Θεατρική Διαδρομή" στον κύκλο των εκδηλώσεων "Βραδιές θεάτρου μετά μουσικής".
Μας μίλησε για την ταινία του "Οι ιππείς της Πύλου" που έχουν γνωρίσει μεγάλη επιτυχία, ειδικά σε φεστιβάλ του εξωτερικού αλλά και για το τι σχεδιάζει για το μέλλον.
- Αυτό τον καιρό κάνεις πράγματα θεατρικά ή... μουσικοθεατρικά;
«Ημουν στο "Κύτταρο" στην Αθήνα πρόσφατα, με μουσική παράσταση στην οποία πάντα μέσα βάζω ποίηση. Επαιξα τα τραγούδια της ταινίας και έκανα και μια ζωντανή ηχογράφηση. Σύντομα ο δίσκος αυτός θα κυκλοφορήσει».
- Τα τραγούδια έκαναν πραγματικά μεγάλη επιτυχία...
«Αυτό είναι αλήθεια. Ο "Καραϊσκάκης" έχει πάνω από 15 εκατ. επισκέψεις στη σχετική σελίδα στο YouTube, τον τραγουδάει όλη η Ελλάδα».

- Εχεις διαπιστώσει μέσα από αυτό ότι μέσα από αυτά τα τραγούδια ο κόσμος βγάζει και τα απωθημένα του;
«Ακριβώς. Αυτό ήθελε ακριβώς ο κόσμος, να ακούσει τραγούδια που να μιλούν για τον Κολοκοτρώνη και τον Ανδρούτσο. Του λείπουν τέτοιες μορφές σήμερα, τους αναζητά. Δε θέλει να αναστήσει τους παλιούς "Ανδρούτσους", ψάχνει όμως τους αντίστοιχους σημερινούς, γιατί σε κάθε εποχή υπάρχουν. Οταν υπάρχουν οι δυσκολίες, εκείνοι μπαίνουν μπροστά και μετά τους βάζουμε φυλακή».
- Πιστεύεις ότι σήμερα υπάρχουν σύγχρονοι ήρωες;
«Πάντα υπάρχουν. Η σφίξη λένε βγάζει λάδι, η ανάγκη γεννάει τον μπροστάρη, τον ήρωα. Σε όλη την Ελλάδα γίνονται πράγματα σπουδαία, μην κοιτάς που δεν τα δείχνουν στην τηλεόραση. Ο κόσμος ξανά ζωντανεύει, μονιάζει, σκίζει τα κόκκινα και τα πράσινα σημαιάκια. Η ανάγκη θα μας οδηγήσει στη σωστή λύση».
- Είσαι αισιόδοξος για το μέλλον;
«Θα τη βγάλουμε καθαρή, όταν θα βάλουμε αυτούς που πρέπει φυλακή».
- Το πίστευες ότι η ταινία θα πάει σε φεστιβάλ στο εξωτερικό;
«Εγώ κατέθεσα την ψυχή μου, εξομολογήθηκα. Είμαι ευγνώμων στο Χρήστο Κωνσταντακόπουλο -παραγωγό της ταινίας- που μου έδωσε τη δυνατότητα να βγάλω τα όσα είχα στην ψυχή μου, που τα έχουν και όλοι οι Ελληνες. Γι’ αυτό τη γουστάρανε αυτή την ταινία. Ευχαριστώ όλους όσους συνετέλεσαν στο να γίνει αυτή η ταινία. Το θεωρώ "δώρο" στους Ελληνες. Αν δεν το πίστευα πως η ταινία θα πήγαινε στο εξωτερικό δε θα την έκανα. Εγώ πάντα κοιτάζω πολύ ψηλά και όπου φτάσω. Αν εγώ τους δείχνω τον ήλιο και αυτοί βλέπουνε το λερωμένο μου νύχι, τι να κάνω. Στο Λονδίνο που είχαμε πάει για μια προβολή, έκατσα δύο ώρες μετά την προβολή και τους απαντούσα στις ερωτήσεις τους, που ήταν σχετικές με τους μύθους στους οποίους στηρίζεται η ταινία. Υπάρχουν στιγμές πραγματικά μέσα από τις τραγωδίες και τους αρχαίους μύθους. Πώς αυτά τους συγκλόνισαν στο Λονδίνο και εδώ ο Δανίκας έγραφε πως ο Καλογερόπουλος "πάει να μπερδέψει τον Καραγκιόζη με τους αρχαίους!"».
- Εσύ ούτως ή άλλως δίνεις σημασία στις κριτικές;
"Οχι μωρέ, τέτοιες ταινίες έχουν μια τρέλα, μια γλύκα, είναι έξω από τα δικά τους δεδομένα γι’ αυτό πάνε να σε τσακίσουν. Γι’ αυτό είμαι ευγνώμων στο Χρήστο Κωνσταντακόπουλο γιατί ποτέ δε θα είχα τη δυνατότητα να το κάνω αλλιώς, με τι με λεφτά από το Κέντρο Ελληνικού Κινηματογράφου;".
- Ηταν μια ακριβή παραγωγή;
«Βέβαια. Γιατί οι ερμηνείες όλων δεν ήταν εκπληκτικές; Γουστάρω επίσης που όλοι όσοι βλέπουν την ταινία θέλουν να πάνε στη Μεσσηνία! Τρελαίνομαι, μου το λένε από όλα τα σημεία της Ελλάδας και από το εξωτερικό, την Αγγλία, την Αυστραλία! Οπως τρελάθηκα τις προάλλες που ήμουν στο δρόμο στην Αθήνα και άκουσα το κινητό ενός τύπου να χτυπά με τον "Καραϊσκάκη"!».
- Μετά από αυτή την επιτυχία, τι;
«Δε με νοιάζει κι αν δεν κάνω άλλη ταινία, δε με νοιάζει. Γιατί ήξερα ότι θα κάνω αυτή την ταινία; Εχω σκεφτεί να κάνω ταινία τους "Κυνικούς", οι ηθοποιοί μου είναι έτοιμοι "κουρντισμένοι" και θα ήθελα να κάνω μια ταινία σαν τις παλιές του ελληνικού κινηματογράφου, που ήταν πολύ "θεατρικές". Εχω βρει ωραίες τοποθεσίες, σπήλαια και χώρους στη Μεσσηνία να τη γυρίσω. Η δύναμή του θα είναι το περιεχόμενο των ηθοποιών. Εκεί θα κάνω τις τρέλες μου, χωρίς πίεση. Θα πάμε "Αποροι άρχοντες" και ό, τι γίνει. Ηταν να το έχω ξεκινήσει νωρίτερα, αλλά προέκυψε η άλλη ταινία. Ετοιμάζω ακόμη μια
παράσταση στο Γκάζι και θα την κατεβάσω και στην Καλαμάτα. Είναι η "Τριωδία", το δικό μου έργο. Επίσης κάνω πρόβες για το δεύτερο μέρος των "Κυνικών" που θα το παίξω και στη Μεσσηνία. Θέλω να μείνω κάτω, να αφήσω κάτι στην περιοχή, έχω μια ωραία πρόταση για τους ερασιτέχνες ηθοποιούς. Θα το μάθετε όταν είναι η ώρα...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα