Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2017

ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ ΛΑΓΚΑΡΝΤ Ποινή φυλάκισης 10 ετών με αναστολή στον Διώτη - «Μαύρη ημέρα για την Δικαιοσύνη»

Σε φυλάκιση δέκα ετών με αναστολή καταδικάστηκε από το τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων της Αθήνας ο πρώην επικεφαλής του ΣΔΟΕ, Ιωάννης Διώτης, σχετικά με την υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ. «Σήμερα είναι μία μαύρη μέρα. Όχι για εμένα, γιατί είμαι αθώος και οπωσδήποτε αυτό θα αποδειχθεί και θα δικαιωθώ αναφέρει σε ανακοίνωση του ο κ. Διώτης μετά την απόφαση του δικαστηρίου
Το δικαστήριο έκρινε ένοχο τον κ. Διώτη, διότι δεν προχώρησε στην αξιοποίηση των στοιχείων από τη λίστα. Σημειώνεται ότι η εισαγγελέας Έδρας του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων, είχε ζητήσει την απαλλαγή του κ. Διώτη. Στην ανακοίνωση του ο Γιάννης Διώτης αναφέρει:
«Σήμερα είναι μία μαύρη μέρα. Όχι για εμένα, γιατί είμαι αθώος και οπωσδήποτε αυτό θα αποδειχθεί και θα δικαιωθώ. Για τη Δικαιοσύνη είναι μαύρη η μέρα. Αισθάνομαι ντροπή και οργή για την εκδοθείσα απόφαση, που μόνο προϊόν της αποδεικτικής διαδικασίας δεν είναι. Δεν υπήρξε ούτε μία μαρτυρία, ούτε ένα έγγραφο που να πιθανολογούσε έστω την ύπαρξη ενδείξεων ενοχής. Και όμως αυτό το δικαστήριο διαπίστωσε τη βεβαιότητα τέλεσης του αδικήματος της απιστίας, παρά την εισαγγελική αθωωτική πρόταση, παρά την αποδεικτική διαδικασία, κλείνοντας τα μάτια και τα αυτιά στην αλήθεια και τη νόμιμη διαδικασία.
Η συγκεκριμένη απόφαση αποτελεί απροκάλυπτη καταπάτηση κάθε έννοιας νομιμότητας και κράτους δικαίου.
Δεν μετανιώνω που ανάλωσα τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου και έδωσα την ψυχή μου, για την απονομή της Δικαιοσύνης. Ας τα βρουν με τη συνείδησή τους, αυτοί που εξέδωσαν την απόφαση αυτή». dikaiologitika

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα