Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2021

Στάθης Παναγιωτόπουλος: Νέες αποκαλύψεις από την πρώην σύντροφό του – “Επισκέφτηκε το site την επομένη του γάμου του”


Ακόμη και την επόμενη ημέρα του γάμου του επισκέφτηκε ο Στάθης Παναγιωτόπουλος το προφίλ που είχε ανοίξει το 2019 και στο οποίο δημοσίευε υλικό έως τον Μάιο του 2021, όπως υποστηρίζει η πρώην σύντροφος του παρουσιαστή, που άνοιξε και τον “χορό” των καταγγελιών για τη δημοσίευση των ροζ βίντεο.
Η 30χρονη μίλησε στο star, μία ημέρα μετά την απόφαση ανακριτή και εισαγγελέα να αφεθεί ελεύθερος με περιοριστικούς όρους ο Στάθης Παναγιωτόπουλος. Δεν κρύβει την ενόχλησή της για το γεγονός ότι η ίδια δεν έχει κληθεί να δώσει κάποια συμπληρωματική κατάθεση για την υπόθεση, προσφέροντας και τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της. Εμφανίζεται βέβαιη, δε, ότι ο παρουσιαστής κέρδιζε χρήματα από τη δημοσίευση των ροζ βίντεο, καθώς, όπως αναφέρει, η εγγύηση των 30.000 ευρώ που κατέβαλε για να αφεθεί ελεύθερος είναι μεγάλη και ο ίδιος “ισχυριζόταν ότι ζοριζόταν και ζητούσε δανεικά από τη μητέρα του”.
“Τώρα ξαφνικά πού τα βρήκε τόσα χρήματα;”
Αναλυτικά, η πρώην σύντροφος του Στάθη Παναγιωτόπουλου δήλωσε στην εκπομπή “Αλήθειες με τη Ζήνα” ότι “παρακολουθώ και αναμένω τη δικαίωση. Μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι δεν με έχουν καλέσει για κάποια συμπληρωματική κατάθεση. Έχω πάρα πολλά στοιχεία και μπορώ να βοηθήσω τις αρχές. Πραγματικά δεν ξέρω γιατί δεν με καλούν να τους τα πω. Με στενοχωρεί ότι η δικιά μου περίπτωση έχει χαρακτηριστεί απλό πλημμέλημα καθώς εγώ έχω πληγεί περισσότερο όλα αυτά τα χρόνια. Το δικό μου υλικό που έχει αναρτηθεί στο διαδίκτυο είναι πολύ μεγάλο, δηλαδή 4 βίντεο και 300 φωτογραφίες αναρτημένες σε δύο διαφορετικές πλατφόρμες”.
Σύμφωνα με τα λεγόμενά της, “έχοντας επικοινωνία μαζί του μετά τη μήνυση, γνωρίζω επακριβώς πώς έπραξε και την στάση που είχε από εκεί και έπειτα. Το προφίλ που έχει κυκλοφορήσει τώρα στα sites το άνοιξε μετά το 2019 όταν αναγκάστηκε να κλείσει τα άλλα προφίλ και σε αυτό ανέβαζε μέχρι τον Μάιο του 2021 και φαίνεται ότι επισκέφτηκε τον συγκεκριμένο ιστότοπο στις 2/11 δηλαδή την επόμενη μέρα του γάμου του!”.
Σχολιάζοντας την εγγύηση ύψους 30.000 που κατέβαλε για να αφεθεί ελεύθερος, η πρώην σύντροφος του παρουσιαστή είπε: “θεωρώ ότι είναι πολλά, ειδικά για τις εποχές που ζούμε. Δεν ξέρω τα οικονομικά του αλλά με βάση όσα μου ισχυριζόταν ο ίδιος ζοριζόταν και ζητούσε δανεικά από τη μητέρα του. Τώρα ξαφνικά πού τα βρήκε τόσα χρήματα; Από την πρώτη στιγμή στις μηνύσεις που έκανα με τον δικηγόρο μου κάναμε λόγο για οικονομικό όφελος και είμαι σίγουρη ότι τελικά θα αποδειχτεί”.
Όπως υπογράμμισε στη συνέχεια, “η δήλωσή του ότι ξέχασε να κατεβάσει το βίντεο ακούγεται παράλογη, καθώς ακόμα και εγώ ήξερα ακριβώς τι είχε ανεβάσει και σε ποιους ιστότοπους, με μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο με βάση το username του. Επιπλέον την περίοδο που είχαμε επικοινωνία, στην ουσία εγώ τον παρακαλούσα να σβήσει υλικό δικό μου, καθώς είχε μείνει και δεν μπορούσα να το σβήσω μόνη μου, αλλά και των άλλων γυναικών και στην πραγματικότητα έσβησε φωτογραφίες από το ξένο blog πριν ένα χρόνο, δηλαδή τον Δεκέμβριο του 2020 με τον Ιανουάριο του 2021”.
Καταλήγοντας, η 30χρονη επισημαίνει: “Για το ελληνικό site που βγήκε στη δημοσιότητα εδώ και δύο ημέρες εγώ δεν είχα γνώση και δεν το είχα εντοπίσει γιατί είχε διαφορετικό username. Προφανώς άνοιξε άλλο λογαριασμό για να συνεχίσει τη δράση του, γιατί ήξερε ότι γνώριζα για όλα τ’ άλλα. Πραγματικά μου κάνει εντύπωση ότι δεν φοβήθηκε ποτέ και δεν μπήκε καν στη διαδικασία να σβήσει τα πάντα και να απέχει από τέτοιες δραστηριότητες, μέχρι τουλάχιστον να εκδικαζόταν η υπόθεση. Πιστεύω ότι ήταν σίγουρος ότι θα με επηρεάσει για να αποσύρω τη μήνυση ή να έχω μια επιεική στάση στο δικαστήριο, καθώς ήξερε ότι μπορούσε να με χειριστεί πλήρως, λόγω των συναισθημάτων που είχα γι’ αυτόν”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα