Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Επιστολή Μαλαπάνη στην εφημερίδα "Δημοκρατία" για τον κόμβο στο αεροδρόμιο

Κύριε Διευθυντά,
Διάβασα το σχετικό με την παραίτησή μου από τη θέση του αντιπεριφερειάρχη Μεσσηνίας ρεπορτάζ της εφημερίδας σας της 13/07/2011, (σελ.15), επί του οποίου έχω να σημειώσω τα εξής:
Αφού σας ευχαριστήσω για τα καλά σας λόγια προς το πρόσωπό μου, όσον αφορά τη σημαντική συμβολή μου στην εκλογή του συνδυασμού του κ. Τατούλη, επιθυμώ να παραθέσω την ακριβή πρότασή μου για το οδικό έργο πρόσβασης από το νέο εθνικό δρόμο στο αεροδρόμιο Καλαμάτας, που περιλαμβάνεται στην εισήγησή μου για τον εκσυγχρονισμό του Αερολιμένα.
Τα δύο σημεία που επιθυμώ να επισημάνω είναι ότι:
Πρότεινα να αποφασίσει το Περιφερειακό Συμβούλιο και να ζητήσει από το Υπουργείο Υποδομών και Δικτύων, στο πλαίσιο της υπό αναθεώρηση σύμβασης παραχώρησης, να αναλάβει η ανάδοχος του εθνικού δρόμου Κόρινθος – Καλαμάτα, εταιρεία «Μορέας», την κατασκευή τμήματος 400 μέτρων από τη δυτική απόληξή του στην περιοχή «Καρυδιά»,
μέχρι τον κόμβο του αεροδρομίου, συμπεριλαμβανομένου και αυτού, «ως συνέχεια του οδικού σκέλους που συνδέει τον αυτοκινητόδρομο με την 82η εθνική οδό, Ασπρόχωμα – Μεσσήνη».
25 εκατομμύρια ευρώ κοστολογείται η συνολική δαπάνη των 10 επεμβάσεων που προτείνονται για τον βραχυπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο σχεδιασμό, όπως διατυπώνονται στην εισήγησή μου, κι όχι μόνο του προαναφερόμενου οδικού τμήματος. Το κόστος του τμήματος αυτού και του κόμβου, υπολογίζεται στο 1 περίπου εκατομμύριο ευρώ και το σπουδαιότερο, δεν θα βαρύνει το δημόσιο αφού προτείνεται να ενταχθεί στην διαδικασία του όλου έργου, δηλαδή την αυτοχρηματοδότηση.
Κλείνοντας, θεωρώ ότι το σημείο αυτό της εισήγησής μου, στην διάσταση που πραγματικά τέθηκε, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να εκληφθεί ως «παιχνίδι διαπλοκής», όπως εμφανίζεται στην εφημερίδα σας η συγκεκριμένη πρότασή μου, αλλά σαν μία αυτονόητα λογική πρόταση για την άμεση και ασφαλή σύνδεση του αεροδρομίου με τη Νέα Εθνική Οδό.
Με εκτίμηση
Χρήστος Μαλαπάνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα