Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Επιστολή αναγνώστη μας


Λάβαμε την παρακάτω επιστολή για δημοσίευση και σας την παραθέτουμε. Να δώσουμε και τα δικά μας συγχαρητήρια και να πούμε ότι αξίζει να ακούγονται και τα καλά γιατί έχουμε δυστυχώς συνηθίσει να δημοσιεύουμε μόνο τα κακά και ατυχή καμιά φορά γεγονότα. Και πάλι συγχαρητήρια!!!!


ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΗΝ ΟΤΤΑΒΑ EMBASSY OF GREECE IN OTTAWA
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
PRESS AND COMMUNICATION OFFICE
Οττάβα, 27 Αυγούστου 2010

Προς:
κα Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου,
Υπουργό Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης

Κοινοποίηση:
Γενικό Γραμματέα κ. Νικόλαο Πολύζο

ΘΕΜΑ: Ευχάριστη εμπειρία από επίσκεψη στο Νοσοκομείο Κυπαρισσίας

Ευρισκόμενος στην Κυπαρισσία για τις ετήσιες διακοπές μου, αναγκάσθηκα να επισκεφθώ το Νοσοκομείο της πόλης λόγω ενός ατυχήματος στο χέρι της συζύγου μου.
Αισθάνομαι την ανάγκη να σας ευχαριστήσω, ως φυσικού προϊσταμένου των  ιατρών του Νοσοκομείου αλλά και του Διοικητή του κ. Μπόζου.
Ο ορθοπεδικός ιατρός κ. Κωνσταντίνος Κούκος και η Βιοπαθολόγος ιατρός κα Ελισάβετ Ζαχαριαδάκη, έσκυψαν πάνω από το πρόβλημα της συζύγου μου και αφού την καθησύχασαν αντιμετώπισαν με άψογο επιστημονικό και προσωπικό τρόπο τον τραυματισμό της και την μικρή αιμορραγία που, όμως λόγω της ύπαρξης άλλου προβλήματος έπρεπε άμεσα να αντιμετωπισθεί.
Εχω μακρούς δεσμούς με την Κυπαρισσία και η αναγνώριση των υπηρεσιών που προσφέρει το Νοσοκομείο και το επιστημονικό και νοσηλευτικό προσωπικό που γνώρισα, αποτελεί μία διαβεβαίωση για την καλή πορεία της πόλης μου.
Λόγω της θέσεώς μου καλούμαι σχεδόν καθημερινά να μιλήσω για την Ελλάδα, να εξηγήσω και πολλές φορές να υπερασπισθώ τη χώρα μας που όπως πολύ καλά γνωρίζετε αμφισβητείται. Η εμπειρία μου αυτή είναι ένα πρόσθετο ζωντανό στοιχείο για την φαρέτρα των επιχειρημάτων μου.
Θα σας παρακαλούσα εάν κάποιος συνεργάτης σας θα μπορούσε να μεταφέρει τις ευχαριστίες τις δικές μου και της συζύγου μου στον Διοικητή κ. Μπόζο και τους ιατρούς κα Ζαχαριαδάκη και Κούκο για τις υπηρεσίες που προσφέρουν στους κατοίκους και επισκέπτες της ευρύτερης περιοχής της Κυπαρισσίας.
Με τιμή
Θεοδόσης Δημητρακόπουλος,
Σύμβουλος Τύπου και Επικοινωνίας
Πρεσβεία της Ελλάδος στην Οττάβα,
Γραφείο Τύπου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα