Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2021

Λοβέρδος: Δεν πρέπει να υπάρξει β’ γύρος


Στις 16.00 της Τρίτης (7/12) θα ανακοινώσει ο Ανδρέας Λοβέρδος ποιον εκ των Νίκου Ανδρουλάκη και Γιώργου Παπανδρέου θα στηρίξει στον β’ γύρο των εσωκομματικών εκλογών του ΚΙΝΑΛ.
Βέβαια, μιλώντας στον RealFM 97,8, ο επίσης υποψήφιος για το αξίωμα που, όμως, δεν πέρασε στον β’ γύρο, σημείωσε ότι «πιστεύω ότι δεύτερος γύρος δεν πρέπει να υπάρξει».
Και γνωστοποίησε: «Στις 4 το απόγευμα θα ανακοινώσω με γραπτή δήλωση ποιον θα υποστηρίξω. Δεν είναι μια εύκολη δήλωση, δεν έχω δει όλους τους στενούς μου συνεργάτες. Έχω δεχθεί μηνύματα από όλη την Ελλάδα, υπάρχει μία τάση αλλά δεν είναι συντριπτικά πλειοψηφική».
Όσον αφορά την επικοινωνία με τους δύο υποψηφίους, είπε: «Με τον κ. Ανδρουλάκη δεν έχω ανταλλάξει ούτε τηλέφωνο, με τον κ. Παπανδρέου έχω μιλήσει 3 φορές.
Δεν διαπραγματεύομαι με κανέναν, άλλο συζητώ άλλο διαπραγματεύομαι. Τουλάχιστον μέχρι να βγάλω την ανακοίνωσή μου δεν θέλω να μιλήσω, και να με πάρει τηλέφωνο δεν θα το σηκώσω».

4 σχόλια:

  1. Άραγε πόσο .... αστείος μπορεί να γίνει κάποιος που έχει χάσει;
    Αναρωτιέμαι θα έλεγε τα ίδια αν είχε περάσει στον δεύτερο γύρο ο ίδιος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "πιστεύω ότι δεύτερος γύρος δεν πρέπει να υπάρξει" λέει ο Λοβέρδος.
    Γιατί όμως δεν μας εξηγεί γιατί το πιστεύει;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λέτε να είχε πιστέψει μετά τα τόσα γκάλοπ που τον ήθελαν νικητή ότι θα ήταν ο νέος πρόεδρος γι αυτό έχει πάθει παράκρουση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχαχα τσούζει και πονάει η ήτα Αντρέα μου;;; προσγειώσου τώρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα