Τετάρτη 30 Ιουνίου 2021

Εδεσσα: Ζει με δανεικά περιμένοντας αιωνίως τα χαρτιά του για την αναπηρική σύνταξη


"Παίρνω αναπηρική σύνταξη, κάθε δύο χρόνια γίνεται αυτή η ιστορία. Πέρασα από επιτροπή ΚΕΠΑ και περιμένω 8-9 μήνες να πληρωθώ", καταγγέλλει ο κος. Λάζαρος.
Για το Γολγοθά που ανεβαίνει κάθε περίπου 2 χρόνια από το 2010 μίλησε ο κ. Λάζαρος από την Έδεσσα στον τηλεοπτικό σταθμό Mega.
Όπως εξήγησε ο ίδιος, αν και περνάει κανονικά επιτροπή ΚΕΠΑ ανά τακτά διαστήματα, όπως προβλέπεται, οι άνθρωποι του ΕΦΚΑ στην Έδεσσα καθυστερούν πολύ στο να του φτιάξουν τα χαρτιά του κάθε φορά ώστε να πάρει την αναπηρική του σύνταξη, με αποτέλεσμα να ζει με δανεικά.
"Παίρνω αναπηρική σύνταξη, κάθε δύο χρόνια γίνεται αυτή η ιστορία. Πέρασα από επιτροπή ΚΕΠΑ και περιμένω 8-9 μήνες να πληρωθώ. Ζω με δανεικά. Καλώ στον ΕΦΚΑ της Έδεσσας, όταν τους πιάνω μου λένε ότι έχω δίκιο και ότι θα πρέπει να κάνω υπομονή. Δεν ξέρω γιατί δεν προχωράει η υπόθεσή μου, προφανώς δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους", είπε ο κ. Λάζαρος.
"Παίρνω αναπηρική σύνταξη από το 2010. Αυτή τη φορά ήταν να περάσω επιτροπή το Νοέμβριο, λόγω κορονοϊού αναβλήθηκε και πέρασα τον Γενάρη. Βγήκε η απόφαση της επιτροπής, αλλά από το Σεπτέμβριο που πληρώθηκα τελευταία φορά δεν έχω πάρει τίποτα και περιμένω", εξήγησε ο ίδιος στην εκπομπή "Κοινωνία Ώρα Mega".
"Τη μία μου λένε ότι δεν έχουν υπαλλήλους, την άλλη δε σηκώνουν το τηλέφωνο, και φοβάσαι και να τους μιλήσεις. Χρωστάω σε όλο τον κόσμο. Έχω παιδί στο στρατό και δεν έχω να του στείλω χρήματα. Ζω με δανεικά από παντού, από συγγενείς και φίλους, δεν έχω μούτρα από το Νοέμβριο να βγω από το σπίτι. Ελπίζω κάποιος να ευαισθητοποιηθεί και να σταματήσει αυτός ο Γολγοθάς", κατέληξε ο κ. Λάζαρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα