Σάββατο, 22 Ιανουαρίου 2011

800 + 1 σχολεία µοντέλα µε hi-tech διδασκαλία

ΣΤΟ 4ο ∆ηµοτικό Σχολείο της Θέρµης οι µαθητές ανήκουν στους τυχερούς: κάθε τάξη έχει υπολογιστή, τηλεόραση, βίντεο. Εξι τάξεις έχουν προβολέα µε διαδραστικό πίνακα. Υπάρχει εργαστήριο υπολογιστών 11 θέσεων µε server, εκτυπωτή, scanner και projector.
Θέατρο µε 136 θέσεις. Πολυχώρος, βιβλιοθήκη, εστιατόριο, κουζίνα, αίθουσα Φυσικής - Χηµείας µε ξεχωριστό παρασκευαστήριο!
Πρόκειται για ένα από τα 801 σχολεία µε αναµορφωµένο πρόγραµµα και υποδοµές, που ξεκίνησαν φέτος την πιλοτική τους λειτουργία προκειµένου από το επόµενο έτος όλα τα δηµοτικά σχολεία, αν καταστεί εφικτό, να λειτουργήσουν µε τον ίδιο τρόπο. Το πιλοτικό αυτό πρόγραµµα, µέσα από το παράδειγµα του καλά οργανωµένου ∆ηµοτικού της Θέρµης, παρουσίασε χθες στο Υπουργικό Συµβούλιο η υφυπουργός Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου. Οι µαθητές του σχολείου αυτού, µάλιστα, περιµένουν τις επόµενες µέρες να παραλάβουν και δέκα φορητούς υπολογιστές!
Οµως στα σχολεία αυτά οι καλύτερες υποδοµές δεν είναι το πιο βασικό. Κύριο στοιχείο διαφοροποίησης είναι οι δραστηριότητες. Στη Θέρµη, η Ε’ Τάξη συµµετέχει σε µορφωτική επίσκεψη στην Κωνσταντινούπολη και η ΣΤ’ Τάξη στη Βουλή. Επίσης οι µικροί µαθητές εκπονούν προγράµµατα αγωγής υγείας (∆ιατροφής, Αγωγής Τηλεόρασης, ∆ιδάσκοντας τις Αρετές) σε συνεργασία µε το Πανεπιστήµιο Κύπρου, περιβαλλοντικής εκπαίδευσης (Αειφορία, Νερό, ∆ράση, Ενέργεια), κυκλοφοριακής αγωγής (Βαδίζω στη Γειτονιά µου) και πολιτιστικών (Η Κωνσταντινούπολη Μέσα στους Αιώνες). Επίσης συµµετέχουν σε Ευρωπαϊκό Πρόγραµµα Comenius µε 16 χώρες, διοργάνωσαν θεατρική εβδοµάδα µε συµµετοχή όλων των σχολείων του δήµου, υπάρχει χορευτικός όµιλος, χορωδία και – ως κερασάκι στην τούρτα – το σχολείο τους έχει και φωτοβολταϊκά για τον φωτισµό κατά τη διάρκεια της νύχτας, να το βλέπουν από µακριά να το καµαρώνουν! Μακάρι το παράδειγµα που περιέγραψε η υφυπουργός να αποτελέσει κάποτε κοινή περιγραφή για όλα τα σχολεία της χώρας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα